Royal Canin Indoor Appetite Control

Royal Canin Indoor Appetite Control

Reviews

10/05/2024
Moony’s test
Zeer nieuwsgierig zijn de katten aan de brokjes begonnen en vielen meteen in de smaak.
03/05/2024
extra food
hei ik ben heel blij voor mijn huisdier met royal canin indoor
02/05/2024
ZER333
Ik vind dit kattenvoer van uitstekende kwaliteit. Geen geur. Mijn kat is er dol op
26/04/2024
Geweldig
Onze katten vroegen elk uur achter een nieuw bakje eten. Sinds wij deze brokjes mochten testen is dit fel verminderd! Ze braken ook veel minder haarballen uit en de geur van de katten bak is er enorm op vooruit gegaan! Wij gaan dit product zeker verder blijven gebruiken. Ik kan dit iedereen aanraden indien hun katten vaak achter voeding vragen, hun kat veel haarballen braakt of hun urine heel fel ruikt. Want dit helpt effectief
25/04/2024
Super lekker.
amai dat was de moeite, onze 2 poezen prutske bijna 15 en sloeber bijna 5 waren er zot van. zo erg dat toen het op was ze eerst hun gewone brokjes niet meer wilden eten hahaha. het is zeer zeker iets dat we nog gaan komen, dank u wel in naam van onze 2 rakkers dat ze dit mochten testen.
25/04/2024
Ze eten het op, geen gedragsverandering
We hebben zoals op het meegeleverde kaartje de een geleidelijke overgang gemaakt van de vorige voeding naar deze. In de eerste paar dagen moesten we een mengeling doen van de vorige en de testbrokken en merkten dat een groot deel van de testbrokken bleven liggen. Wanneer we de volledige overgang gemaakt hadden aten ze er wel van. Op de zak staat dat ze minder zouden bedelen, maar daar heb ik niks van gemerkt. Er moet wel opgemerkt worden dat 1 gezinslid het bedelgedrag stimuleert door telkens wanneer er een kat op tafel springt snoepjes, nat voer, melk,... geeft. Conclusie: Na even wennen aten ze de koekjes op, dus qua smaak denk ik dat ze ok zijn. Over de 'appetite control' kan ik niet echt zeggen of dit werkt.
24/04/2024
Goede brokken
Men kat vond ze heel lekker. Hij is er zot van. Hij eet ze met smaak
21/04/2024
Ze was er zot van
Toen ik de zak open deed kwam mijn kat als is kijken wat ik aan het doen was. Heb voor te proberen eerst een paar koekjes op de grond gelegd voor haar. Het was ongeloofelijk hoe snel deze op waren. Ze begon direct om meer te smeken. Later op de dag kwam ze zelfs nog is ruiken op de plak waar ik smorgens de koekjes had gelegd.
Lekker voeding
Lekkere voeding die erg wordt gesmaakt door ons Nall. Hij was er direct gek op en at braaf het bakje leeg…
20/04/2024
Smokey was gek op de brokken
Smokey was gek van de brokken. Hij heeft nog nooit zoveel van zijn brokken in 1 keer gegeten. Ik denk dat de zak sneller leeg was dan bedoeld. Hij is heel kieskeurig en nu is het de eerste keer dat hij zo gek was van een brok. Wij gaan deze zeker nog kopen als de prijs meevalt
Kieskeurige kat
Onze kat begon direct te eten, na amper 5 brokjes hield ze op. Nog enkele dagen geprobeerd maar ze blijft weigeren hiervan te eten. We geloven in het merk, want ze eet wel de sensible versie, dus gewoon een kieskeurige kat!
Super miauwlijk lekker
Met een club van 12 poezen was het een verrassing dat ik het mocht testen en toen het pakje binnenkreeg en het opende was ineens de doos gevuld met poezen maar toen deed ik de zak open en liep naar de andere kamer om hun bakjes te halen hadden ze de zak omgegooid (ik had hem open gemaakt) en er zaten er al een paar heerlijk te smullen. Heb de bakjes gevuld en ja allemaal vonden ze het erg lekker zelfs de twee oudjes. Dus namens de club van 12 en mezelf dank u dat ik het mocht testen
18/04/2024
Mijn kat is blij met dit voer.
Mijn kat is blij met dit voer. Volgende week bestellen wij weer online.
18/04/2024
Verandering van spijs doet eten.
Verandering van spijs doet eten! De eerste week gooiden zij er zich op alsof het niks was. De voederbak was snel leeg. Maar na een week gebruik moet ik toegeven dat het minder snel leeg werd. Waardoor ik ervan uit ga dat dit degelijk werkt
17/04/2024
Royal
Goed product, werd met smaak opgegeten. Bakje was altijd leeg. Amor was iets meer fan dan Eros.

Testersgallerij