Sheba Filets kip met duurzame tonijn

5 5 0 2 2 Sheba filets zijn bereid met de sappigste stukjes kip en fijne stukjes tonijn, licht besprenkeld met een smaakvolle saus. De ultieme smaakbelevenis voor je kat. <li>Een onweerstaanbaar lekkere maaltijd voor elke kat <li>Ook verkrijgbaar in 2 andere heerlijke smaken <li>Zonder kunstmatige kleurstoffen, conserveermiddelen of smaakstoffen <li>Omverpakking gemaakt van 100% recyclebaar papier
Sheba Filets kip met duurzame tonijn

Reviews

11/04/2024
poes is er gek op
Ik heb dit zelf gekocht, mijn kat is er echt gek op, ze komt al aangelopen van zodra ze hoort dat ik het potje opendoe. Ze heeft geen 2 minuten nodig om alles op te eten, en wees gerust, het potje is netjes en helemaal schoongelikt ! wat ik zelf merk : haar vacht glanst precies meer, haar vacht lijkt ook wat voller geworden, ik denk dat dit komt door deze voeding, want ze krijgt dit nu al een paar weken, en je ziet haar vacht echt mooier worden. Kortom, de poes vindt het superlekker, ze is gelukkig en gezond, ik ben tevreden en zij ook ! We blijven dit zeker verder aankopen en ik kan het echt aan elke poezemama of poezepapa, aanraden !
06/02/2024
Lekker!
Mijn katten vinden dit het allerlekkerste kattendiner wel aan de dure kant dus krijgen ze er maar af en toe eens eentje, maar dit is het enigste hapje dat ze helemaal oplikken en niets van overlaten.

Vraag & Antwoord

Laden...