Royal Canin Sensible

Royal Canin Sensible

Reviews

21/05/2024
Heel goed
Ruikt goed en poes vind ze ook heel lekker, stoelgang goed en blinkende vacht
07/05/2024
Sensible Royal Canin viel in de smaak!
Wij hebbe 3 poezen, we vulden steeds 2 bakjes gewone voeding en eentje met de Royal Canin Sensible. Al onze katten aten het liefst uit dat bakje!
03/05/2024
Voor herhaling vatbaar
De katten waren vanaf dag 1 zeer enthousiast over de nieuwe brokken, waardoor er een snelle overschakeling was naar dit nieuwe voer zonder enige problemen!
02/05/2024
Kwaliteit
Kwaliteit eten , onze kat eet deze heel graag. Aanrader
02/05/2024
Kwalitatieve brokjes
De brokjes voelen licht en geven weinig poeder af. Zodra we week 2 begonnen werd onze kater helaas ziek dus hebben we een vriend zijn kat er eten mee gegeven. Wij waren toevallig aan het catsittten. Zij vond deze heerlijk en waren snel op. ze jankte ook niet voor extra eten dus was ook enorm vullend. Ze zou veel last hebben van braken enz. Dat heeft ze NIET gedaan tijdens het testen van Royal Canin Sensible dus de baasjes gaan deze blijven geven. Een keeper dus!!
Aanrader voor gevoelige magen
Mijn kater heeft sinds een aantal jaren last van zijn gevoelige maag en moest vaak overgeven bij het proberen van allerhande droog- en natvoer. Sinds een aantal weken geef ik hem nu Royal Canin Sensible. Het smaakt hem duidelijk, hij heeft al zijn brokjes binnengehouden, lijkt wat verdikt en zijn velletje is zachter dan ooit tevoren! Ik zie voorlopig enkel maar voordelen en raadt het dus alle kattenbaasjes ten sterkste aan als uw kat last heeft van een gevoelige maag/slappe stoelgang/vaak overgeven…
Gezond en smakelijk
Mijn kat is normaal een kieskeurige eter maar dit vind ze geweldig.Ze ziet er ook zichtbaar beter uit.
01/05/2024
Mijn katten vonden het heel lekker
Mijn katten zijn best kieskeurig, toch vinden ze deze Royal canin echt heerlijk. Ze zijn er allebei zot van.
30/04/2024
Kat is niet zo gek van de smaak.
Onze kat is een heel moeilijke eter,in het begin lusten ze het niet.Heb het dan gemengd met wat natvoer en dan ging het beter.Nu eet ze de brokjes alleen.Haar stoelgang is mooi gebonden en ok minder slecht ruikend.
29/04/2024
Super brokjes voor onze katjes
Super voeding voor katten! Mijn kat met gevoelige maag en darmen moest niet overgeven van deze voeding. Zeer goed want als ze een nieuwe voeding krijgt is dit wel vaak het geval.
Geslaagd!
Ben zeer tevreden over dit product. Viel zeker in de smaak van onze kat. Onze katten zijn wel gewoon om Royal Canin te eten, zowel droge als natte voeding. Maar Royal Canin Sensible geniet wel de voorkeur.
29/04/2024
Mijn katten zijn er gek van! Bedankt!
Deze royal canin Sensible brokjes zijn super goed voor mijn katten die een gevoelig buikje hebben!Bedankt!
29/04/2024
Het voer werd gesmaakt door mijn katten
Ik gaf het voer aan mijn 4 katten, het werd door allemaal enorm gesmaakt. Terwijl 2 van 4 redelijk kieskeurig zijn op vlak van hun voeding. Bij royal canin leek het wel of ze in geen eeuwigheid gegeten hadden. Het werd met heel veel smaak verorberd.
kat Blij = baasje Blij
de katten vinden het wel lekker.. bij sommige andere merken van brokjes merk ik toch dat er wat meer word overge... dan bij dit merk dus dan denk ik dat er kwa samenstellingen toch een en ander beter verdragen word door de kat wat voor baasje dan ook weer fijn is kwa opkuiswerk.. dus ik zou toch zeker overwegen om dit merk aan te kopen als deze in de winkel tegenkom..
Fantastisch
Men katten hebben betere spijsvertering door dit voedsel. Hierdoor zijn ze fitter en speelser. Hun vacht zit er ook veel beter uit en glanzender

Testersgallerij