Royal Canin Savour Exigent

Royal Canin Savour Exigent

Reviews

Voer voor lekkerbekken
De brokjes zijn klein wat onze kat heel graag heeft.Een heel aangename geur.Ze vallen hier heel erg in de smaak. Ik koop ze de volgende keer weer. Je ziet de kat ook duidelijk genieten van zijn eten en dat is heel fijn.
02/05/2024
Mijn huisdier is heel erg kieskeurig
Mijn huisdier is heel erg kieskeurig en hij houdt van dit voedsel. Ik adopteer het
34ERVCY
Geen geur. Mijn kat is er dol op EXTRA TOP voor mijn kat
23/04/2024
Zeer lekkere korreltjes!!!
Onze kat is zeer geïnteresseerd in haar nieuwe korreltjes. We zetten 2 potjes en ze neemt de korrels van Royal Canin Savour Exigent voor! Haar vachtje blinkt super. Ze zit super in haar vel!!!
21/04/2024
Mijn kat lust ze heel graag. Droog en
De korrels zijn heel gemakje in gebruik, blijven droog en krokant
19/04/2024
Zeer geliefd
Ik was aangenaam verrast dat al mijn katten dit wel konden smaken. Normaal zijn ze best kieskeurig, dus ik heb wel een vermoeden dat het lekker is.
19/04/2024
Gaat goed binnen
Katten eten het graag zelfs de kieskeurig eter eet elke dag zijn bakje leeg
Lieevelingskorrels van onze katten
Kleine korrels. Dat is zeker goed. De zak kan opnieuw gesloten worden wat ideaal was. Want onze katten konden er geen genoeg van krijgen. Telkens hun potje uit was gingen ze miauwen aan de zak met korrels om er nog te krijgen
ragdoll eet nieuwe smaak
Heb meegedaan aan deze test voor mijn ragdoll. Een enorm kieskeurige kat die heel gevoelig is aan het maken van haarballen. Normaal gebruik ik meer voeding in deze aard, maar deze vindt zij dus absoluut niet lekker. Het was met een klein hartje dat ik deze ging proberen. Ik moet zeggen dat het een positieve ervaring is geworden. Ze vindt het duidelijk lekker. Ik moet er wel kleinere porties van geven, anders blijft ze ervan eten. Ze heeft geen last van haar darmen of van overgeven. Ik zie wel weer een kleine toename van haarballen, maar al bij al vallen deze mee, dus de vertering gebeurt voor mijn kat met deze Royal Canin Savour Exigent op een goede manier. Benieuwd wat dit op lange termijn zal geven. Ik volg het verder....
Royal canun special exigent
Mijn kat is een moeilijke eter sinds paar jaren. Het is zeer moeilijk om hem te doen eten. Maar deze keer hebben we totaal geen last gehad!! Super tevreden
Heel lekker
Het product Royal Canin Savour Exigent zit in een zeer handige verpakking, die je kan hersluiten zodat de brokjes lang te bewaren blijven. De brokjes hebben een goede vorm en een heel lekkere smaak. Mijn kat was meteen fan van deze brokjes en eet deze heel graag. Ik ben zeer tevreden over deze product.
Kwaliteitsvolle voeding
Een voeding die echt heel goed in de smaak viel bij onze 3 katten. De voeding werd ook heel goed verteerd. Een aanrader dus.
Een aanrader
Goede grootte van de korrel, daardoor gemakkelijk te doseren
Croquettes Royal Canin pour chats
Mon chat a aimé les croquettes Royal Canin. Il ne mange pas toutes les croquettes du commerce. J'ai fait le test de mettre dans me même récipient les anciennes croquettes de mon chat à droite et les nouvelles à gauche. Mon chat a délaissé ses croquettes habituelles, qui sont aussi des croquettes de marque connue, pour manger les nouvelles croquettes. Les ingrédients sont sélectionnés avec soins et bien dosés. Il faut respecter les portions a donner à votre chat en fonction de son poids. L'emballage est facile a refermer avec me zip pour garder la fraîcheur des croquettes.
16/04/2024
Favoriet van mijn kat
Mijn kat is zeker fan van deze korrels. Het is een buitenkat, maar wanneer het etenstijd is laat hij zich door niks nog afleiden!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord