Royal Canin Outdoor

Royal Canin Outdoor

Reviews

18/04/2024
Onze katten vonden het erg lekker!
Onze katten vonden het erg lekker. Ze lijken ook meer actief sinds ze deze voeding eten.
Goedgekeurd
Spooky vond de korrels onmiddellijk lekker, bij het openen van de zak, kwam hij direct snuffelen en proeven. Hij vist deze steeds uit zn potje, dus zullen ze lekker zijn.
18/04/2024
Milootje eet dit heel graag.
Milootje prefereert dit boven zijn ander eten. Ik zou het zeker aanbevelen aan andere kattenbaasjes. Top product.
17/04/2024
Ons minou is gek op het eten en is een plezier om te zien hoe ze mij volgt om te eten! Bedankt!
Héél goed product
Ideaal product voor katten die buiten lopen, mij kat is heel veel buiten daarom vind ik dat het een volledig aanvulling is aan zijn voeding omdat hij zoveel buiten speelt. En mij kat vind het lekker ook en het is goed voor de botten en voor de urinewegen, een hele goede samenstelling vind ik
extra
Heel good voor mijn shatje ...... Ik ben vast en zeker voor
17/04/2024
mijn kat vond het erg leuk
de kroketten zijn smakelijk. Niet te klein en niet te groot. Het haar is zacht en glanzend
Heerlijk
Is een super voeding en is er dol op! Is heerlijk om te zien
16/04/2024
Gustje kroop zelfs in de zak!
De speelse Gust had geen gewenning nodig om Royal Canin te prefereren boven zijn bestaande droge voeding.
16/04/2024
Onze kat Tommy is er stapelgek van...
Zeer tevreden van, zelfs onze hond lust ze... prijs kwaliteit is ook ok

Testersgallerij

Vraag & Antwoord