Royal Canin Outdoor 7+

Royal Canin Outdoor 7+

Reviews

20/05/2024
Lekkere geur voor droogvoer!
Voor droogvoer heeft het een lekkere geur. Mijn katten zijn er als de kippen bij als ik het pak open doe.
17/05/2024
Goed product
Mijn kat genoot van de brokken en was actiever. Ze begint natuurlijk ook al oud te worden dus dat betekent ook wat koppiger in wat ze eet. Heel goed product! Ze zit natuurlijk graag buiten dus ideaal om deze brokken te geven
15/05/2024
Zeer goede voeding
Royal canin is een zeer goede en gevarieerde voeding voor mijn kat die graag buiten vertoeft. De brokjes hebben een ideale grootte en het voldoet om mijn kat al het nodige te geven dat hij nodig heeft. Ook zijn vacht staat bij deze voeding heel mooi en gezond.
13/05/2024
de poezen zijn er zot van en vragen erom
super goede brokken zowel voor mijn kat van 7j als voor pijn poezen van 16j
10/05/2024
Test van deze brokken
Mijn katten zijn kieskeurige eters maar deze brokken waren ze meteen dol op
09/05/2024
Een smakelijk kattendiner
Onze twee poezen zijn er gek op, hun bakje is op een, twee, drie leeg
09/05/2024
Super lekker voor onze tarzan
Mij kat vind het lekker en graag nog meer na haar portie op is
08/05/2024
Optimale kattenvoeding
Mijn kat at steeds de voeding Royal Canin appetite control, maar sinds hij 7+ jaar is, keek ik toch in de richting van aangepaste voeding. Via deze test heeft mijn kat Royal Canin Outdoor 7+ mogen uitproberen. Mijn kat is erg kieskeurig, hierdoor had ik wat schrik dat hij het eten niet zou lusten. Het tegendeel is waar…na enkele dagen mengen zijn we volledig kunnen overschakelen en hij was meteen grote fan! Het is moeilijk om te oordelen over de gezondheidsvoordelen, maar ik ben er zeker van dat het zijn gezondheid ten goede komt. Mijn kat is er zeker niet van verzwaard wat een groot aandachtspunt is bij hem. Wij zijn grote fan!
08/05/2024
Mijn katten vinden het heerlijk.
Gegeven aan mijn katten, vinden het heerlijk, de zakken zijn top sluiten goed ,lekkere geur, 1 nadeel kheb de prijzen opgezocht weel duur .
perfect
Royal Canin Outdoor 7+ is Perfect voor mijn kat van10 jaar
07/05/2024
Terug een niet overgevende kat !
Ik ben heel tevreden over royal canin kattenvoer ! Onze kattin gaf van andere voeding steeds over. Nu niet meer!! Onze poezen waren mager, ook al aten ze veel. Nu zijn ze beiden al wat bijgekomen ! Gezonde beestjes, daar hou ik van.
Kat is enthausiast
Onze kat is er heel blij mee, hij eet met veel smaak zijn kommetje leeg. De zak is hersluitbaar. De brokken zijn klein van formaat, maar hebben een glanzende schijn. Ze ruiken ook smakelijk. De kat is al een oudere kat, en ik koop vaak aangepaste voeding voor senior katten. Hij is wel soms kieskeuring, maar deze vallen duidelijk in de smaak!
Overheerlijk.
Vinden het superlekker,bakje direkt leeg,zo verzot op.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord