Royal Canin Indoor Long Hair

Royal Canin Indoor Long Hair

Reviews

07/06/2024
Lekkere beetjes
Speedy at de korreltjes heel graag en inderdaad de geur van de kattebak werd goed beperkt, naar haarverlies toe moet ik zeggen zag ik geen verschillen.
21/05/2024
lekkere hapjes voor de schatjes
Even afwachtend op de reactie van de poes, maar deze kwam al snel... ne snuifel, neusje omhoog, snorharen wippen en een voorzichtige hap... even spannend... hmm, dit smaakt naar meer... de brokjes gingen vlot binnen... Jammie!
17/05/2024
Glanzende vacht
Mijn 2 katten vinden het zeer lekker. Na een aantal dagen begon ik te merken dat er meer glans in hun vacht zat. Ook waren ze actiever. Freya had nog steeds last van braakballen maar minder frequent. Ik ben zeer positief over royal canin, het is zeer goede voeding en ze vinden het nog lekker ook , wat al een hele prestatie is aangezien mijn katten de kieskeurigheid zelf zijn.
15/05/2024
Lekkere brokjes!
Heel fijne en aangename structuur van de brokjes. Katten zijn beide fan. Stoelgang heeft een normale geur en is veel vaster & we vinden minder haarballen.
15/05/2024
Kat vindt het lekker!
Mijn kat krijgt normaal gezien geen brokjes meer omdat hij er geen eet, hij vindt ze meestal gewoon niet lekker en vertikt het dus. Deze zak had ik nog niet eerder getest en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben! Mijn kat begon er direct van te eten en eet er ondertussen nog steeds van! Voor zijn doen dus geweldig! Ook heb ik het idee dat zijn vacht glanzender is en hij heeft geen last meer gehad van haarballen.
14/05/2024
Kleine , fijne brokjes
Mijn langharige kater vind de korrels heel lekker. Ze zijn niet te groot voor hem. Sinds hij deze eet straalt zijn vacht veel feller. Ik raad deze zeker aan aan mensen met langharige katten
14/05/2024
Produit parfait
croquettes ni trop grosse ni trop petite, odeur agréable. Susy a immédiatement mangé ces croquettes et au fil des jours, elle n'a plus vomi, et son poil est plus beau. Elle ne veut plus que ces croquettes. J'ai reçu le colis ce vendredi car il avait été déposé chez un voisin.
13/05/2024
Doet wat het moet!
We zijn nu 3 weken verder en het product beloofd alvast wat het moet doen. Mijn kat heeft veel minder last van haarballen en lijkt een gezondere vacht te hebben. Ik kan het enkel aanraden.
10/05/2024
Bonne croquettes
Bonne croquettes de grand format car mon chat les avales quand elle sont plus petites recrache des boules de poils et prix trop élevé
09/05/2024
Top product
Mijn katten zijn zot van deze korrels. Ze willen geen andere meer eten. Hun vacht straalt en ze zijn actiever.
08/05/2024
Goede korrels!
Sinds Moesty deze eet vind ik opmerkelijk minder haarballen, deze vond ik al altijd al vies om op te kuisen. De smaak is blijkbaar wel goed want onze Moesty eet niet zomaar iedere korrel hoor, de geur en textuur zijn ook allemaal in orde. Ik denk dat jullie er een nieuwe fan bijhebben. Al meng ik deze wel nog altijd een beetje met zen vroegere korrels.
08/05/2024
Zeer tevreden van dit product.
Geweldig product. Mijn kat is er beginnen van eten en het lijkt als of hij minder haarballen heeft en zijn vacht er beter uitziet
07/05/2024
Het is oké.
Boba eet ervan, maar niet meer dan zijn vorige brokken. 1x verkoos hij de brokken boven zijn natvoer.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord