Royal Canin Digestive Care

Royal Canin Digestive Care

Reviews

18/04/2024
Smakelijk eten
Vanaf het moment dat ik het product aan mijn katten gaf waren ze er weg van. Het potje was altijd heel snel leeg, dus qua smaak zeker een 10/10. Ook hun stoelgang was beter, vaster en stonk minder. Zeker aan te raden!
18/04/2024
Fantastisch
Super! Mijn 2 katten vonden het gewoon fantastisch,de zak was vlug op,ik ga zeker deze kopen in de winkel.
17/04/2024
Eindelijk !! ze eet brokken
Super mijn kat wou nooit geen brokken maar nat voer lekker mals en ze moest geen tanden gebruiken nu eet ze alleen nog maar brokjes van royal canin en ze doet het super erop
17/04/2024
Kwaliteitsvolle voeding
Deze voeding is licht verteerbaar en zorgt ervoor dat haarballen beter afgevoerd worden. Mijn katten zijn er dan ook nog eens dol op. Aangezien ze beide gevoelige maagjes hebben is deze voeding wel echt de oplossing bij uittsek.
16/04/2024
super product
Heel erg bedankt om dit te mogen testen, het is een super goed product, misschien wel wat aan de dure kant, maar het wordt heel erg gesmaakt en zal denkelijk in de toekomst zeker ook gekocht worden, misschien wel eventjes wachten tot er korting op is

Testersgallerij

Vraag & Antwoord