Reviews

02/05/2024
Royal Canin British Shorthair is heel good voor mijn kat
02/05/2024
Mijn katten vinden het zeer lekker
Hun vacht klanst en ze vinden het lekker en ze zijn actiever
22/04/2024
Heb 2 poezen, beide. Ontzettend moeilijke eters, en bij deze... Niet geaarzeld om eraan te beginnen eten... Heb tot zelfs enkele dagen geen natvoer moeten geven zo lekker ze het vonden!!!
22/04/2024
mijn kat houdt van brokjes
we werden geselecteerd om deze brokjes te ontdekken mijn baby had eerst moeite vanwege de nieuwe smaak, maar na 1 dag veranderde dat snel hij genoot ervan en was erg blij om te zien dat zijn bakje verslonden was hij wachtte ongeduldig tot ik zijn bakje vulde
20/04/2024
heerlijke brokjes op britt'jes maat
zeer goede brokjes in een leuke vorm die onze Britse korthaar echt wel heel aangenaam en lekker vind.ze knabbelt ze mooi op met heel veel smaak en word vrolijk zodra ze de zak ziet ook vinde´ we dat ze speelser is en haar zacht vachter met een mooie glans,een echte aanrader
20/04/2024
Mijn kat heeft het enorm goed gegeten
Prima voeding , veel minder haarverlies ook, onze rosse at ook met veel smaak
19/04/2024
Al verschillende brokjes geprobeerd
Al verschillende brokjes geprobeerd maar mijn Britse korthaar eet ze meestal op met lange tanden. De Royal Canin werd door jullie netjes verpakt en afgeleverd, compleet met foldertje etc. Sinds ik deze brokjes geef eet hij meteen heel zijn kommetje leeg. Tot nu toe (en de zak is halverwege) is hij de brokjes nog niet beu gegeten, wat voordien bij andere merken wel steeds het geval was. Wat betreft de specifieke voedingsstoffen voor de Britse Korthaar die zijn aangepast in deze speciale voeding kan ik nog geen oordeel geven, hiervoor moet ik de brokjes een lange tijd geven. Alleszinds hebben jullie me wel overtuigd vaker voor deze brokjes te kiezen in combinatie met een andere voeding om mijn lieverd de nodige afwisseling te geven.
Super voor kats
Mijn kat was er dol op en ik merkte ook na een paar dagen dat haar vacht er beter uitzag
in het begin twijfelachtig
In het begin was mijn kat er niet metezn fan van de brokken zijn groter dan haar normale voeding. eenmaal ze er tog van proefde was dit geen probleem meer en at ze er met plezier van. Mijn brit is fan
18/04/2024
Onze britste korthaar is er zot van
We hebben een erg kieskeurige britse korthaar. Voorbije maanden was het erg moeilijk om haar te laten brokken eten. Ze verkoos namelijk de hond zijn brokken boven die van haar. Sinds we de royal canin geven, merk ik dat ze eerst haar eigen brokken verkiest boven die van de hond. Dat is voor deze kieskeurige dame wel erg uitzonderlijk. Ik merk dat haar vacht meer glimt, en ze lijkt energieker. Al kan het weer daar misschien voor iets tussen zitten.
18/04/2024
Top eten voor de poezen !
Zeer kwalitatief en volgens de poezen lekker eten ,ze gaven meteen een duidelijke voorkeur aan dit eten !
17/04/2024
mijn kat vind deze brokjes heel lekker
deze Royal Canin British Shorthair brokjes geef ik een goeie beoordeling ze zijn van goeie kwaliteit en onze kat vind ze lekker , ze krijgen een dik verdiende 9 op 10
17/04/2024
mijn Britse kortharen zijn er dol op
Ik heb twee Brits Kortharen, Kenzo en Tito N, twee reuen. Zodra ik ke cilus kreeg, gaf ik ze de nieuwe royal canin-brokjes. zij stortten zich erop. Ze wilden alleen de Royal Canin-brokjes.
16/04/2024
Ze vindt het heel lekker
Lekker en gezond droogvoer voor britse korthaar, maar ook haar vriendjes vinden het lekker
16/04/2024
Onze kat was/is er gek op.
Zeker voor herhaling vatbaar. Als mijn kat kon praten zou ze het ook zeggen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord