Hill’s Science Plan Sterilised Cat Adult Kattenvoer met Zalm

Hill’s Science Plan Sterilised Cat Adult Kattenvoer met Zalm

Reviews

21/08/2024
Kwaliteitsproduct !
Mijn beide katten waren vanaf dag één dol op dit voer. Ze hadden geen enkel probleem met de overschakeling van hun voer naar dit voer. De korrels zijn krokant en ruiken niet te sterk. De grootte is perfect. Dit is een degelijk, kwaliteitsproduct !
20/08/2024
Viel niet in de smaak
Deze korrels vielen niet zo echt in de smaak van mijn kat, ze at er enkel van als ze veel honger had. Wil daarom niet zeggen dat de samenstelling niet goed is misschien een andere smaak eens proberen
20/08/2024
Lekkere brok
Goede brok. Smaakvol, m'n katten waren er dol op.
16/08/2024
super
mijn kat eet dit heel graag, topproduct! ik brn zeer tevreden over de droogvoer van Hills. Ik raad het zeker aan om het ook een keer te proberen. Voortaan koop ik dit voor mijn lieve kat.
13/08/2024
Een aanrader
Korrel heeft een perrfect formaat, aangename geur, gemakkelijk te doseren.
13/08/2024
Super.
Super hoe al onze katten ervan smulden. Het was in een mun van tijd op.
Goede voeding
Mijn katten hebben deze voeding gekregen en aten het hele potje in snel tempo op. Handige verpakking, makkelijk te sluiten. Dit kattenvoer bevat een uitgebalanceerde mix die goed is voor de gezondheid van mijn katten. Een goede keuze voor dagelijkse voeding!
wij lusten het alle 3
Ik heb 3 poezen waarvan er ééntje alleen maar natvoer eet. Groot was mijn verrassing toen ik zag dat ze deze brokjes wel mocht. Ik heb een zak bijgekocht want met 3 poezen en 1 zak zou ik geen degelijke test kunnen doen.De brokjes zijn lekker krokant, niet te groot en hebben een regelmatige vorm. Ik heb geen spijsverteringsproblemen vastgesteld. De kattenbak was minder vervuild doordat er minder en hardere drolletjes waren. Misschien omdat ze er minder van eten dan van andere brokjes.
12/08/2024
Hill's voor ieder wat wils :)
Onze kat is verzot op haar brokjes van Hill's. Ze werd pas gesteriliseerd dus we konden haar meteen verwennen met deze voeding. We twijfelden even of het wel zou aanslaan, maar ze kon er niet genoeg van krijgen. We hebben daarom meteen nog een aantal zakken ingeslagen en zijn tot op vandaag erg tevreden.
Wordt gesmaakt.
Mijn kater vindt de brokjes geweldig. Mijn 2 andere poezen zijn er minder fan van. Dit komt waarschijnlijker omdat ze liever vleessmaak eten ipv vis.
12/08/2024
Topkwaliteit voor onze furbabies!
Mijn kat is soms erg kieskeurig als het op eten aankomt, maar van deze brokken werd hij echt wild! Hij moest er ook minder van eten om sneller verzadigd te zijn. Ook zijn vacht ziet er nu beter uit en hij ruift minder. Wij blijven deze brokken gewoon verder geven! Onze furbabu is fan, dus wij ook!
Brokjes met rare vorm
Brokjes mt ene rare vorm. Te klein? Te glibberig? De katten hadden precies moeite om te ze eten. Ze pakte deze uit de kom en deden ze eerst op de grond om daarna te kauwen en opeten.
Katten verdragen het goed
Mijn kat heeft een gevoelige maag en dankzij dit eten geeft ze veel minder over. Het is een grote zak en makkelijk in gebruik. Ik zou niet weten wat er beter kan! Een enorme aanrader.
Smakelijke brokjes
Deze brokjes vielen goed in de smaak bij mijn katten. Goed product.
Kwaliteit top!
Deze kattenbrokjes zijn van top kwaliteit. Onze poezen zijn er dol op en weten al dat wanneer de zak geopend wordt ze lekkere brokjes krijgen. De grootte is perfect, ze kruimelen niet en zijn ook niet vettig. Na enkele weken zie je al verschil. Hun vacht glanst en ze hebben minder haarverlies. Ook de uitwerpselen ruiken veel minder. Ook de verpakking sluit makkelijk zodat de brokjes knapperig blijven. Kwaliteit top!

Testersgallerij