Hill's SCIENCE PLAN Perfect Digestion Adult 1 Kattenvoer met Kip & bruine Rijst

4 5 0 103 103
Hill's SCIENCE PLAN Perfect Digestion Adult 1 Kattenvoer met Kip & bruine Rijst

Reviews

08/11/2021
Enjoying the food for breakfast
Niké is een hele moeilijke eter. Ze genoot vanaf het eerste moment van deze voeding, terwijl ze andere voeding gemakkelijk links laat liggen. En staat te wachten om deze voeding te krijgen. We spelen ook spelletjes met Hill's Science plan, ik laat haar iedere avond een zoekspelletje spelen, en dan gaat ze op zoek naar 'snoepjes'. Maar omdat ze van snoepjes te veel bij komt, heb ik besloten om Hill's ervoor te gebruiken, omdat ze er zichtbaar van geniet en dat verwarmt mijn mama's hart.
08/11/2021
geweldig voer voor kat en katten baasjes
had ik dit eerder gekend zou ik het 13 jaar geleden al gekocht hebben
08/11/2021
Mijn katten zijn er helemaal dol op!
Komt in een handig afsluitbare zak. De spijsvertering van mijn katten zit weer helemaal goed. Ze voelen zich weer tip-top!
Jibbe
Zeer goed eten zeker een merk voor de toekomst aan te kopen
07/11/2021
Getest en helaas niet goed bevonden
Getest maar helaas niet goed bevonden. De twee katten in huis lustten het nieuwe kattenvoer niet, en dus zijn we terug naar het vertrouwde merk gegaan.
07/11/2021
Camiel en nena vinden Hill’s top!
Het is zeker aan te raden,beide poezen eten het graag en verkozen het boven ons ander voer!
07/11/2021
Een aanrader, lijkt zeer lekker te zijn
Aangename geur, fijne textuur en onze kieskeurige kat vond het blijkbaar heel lekker. Kat geeft normaal regelmatig over, dit is sterk verminderd.
Eerlijk
Van smaak beviel het mijn katten enorm! Merkte ook echt dat de ontlasting minder geur had en een mooie vaste vorm had
04/11/2021
Mijn kat vond dit voer superlekker
Mijn kat vond dit voer erg lekker. Verder komt het voer in een handige hersluitbare verpakking zodat voer het minder rap slecht komt. Ook ziet de verpakking er leuk uit. Ik ben in het algemeen fan van dit product.
04/11/2021
Mijn Kaïdo en zijn gevoelig buikje
Kaïdo is een zeer actieve en nog jonge kater van net geen 2 jaar met gevoelige darmen. Hij mag niks verkerrd eten of volop diaree, dan is hij futloos en slaapt de ganse dag. Ik wou hills uitproberen voor hem omdat ik al zoveel positief hoorde over hun voeding voor poezen. En ja, Kaïdo rent altijd als eerste naar de kom al ik deze vul met droogvoer. Hij valt gretig aan, verteerd zeer goed het eten, is sneller voldaan en geen problempjes met zijn buik of darmen. Hij slaapt ook rustiger. De voeding heeft alleen maar voordeel voor mijn deugniet kater en ik blijf hills verder kopen voor hem. Dankjewel dat ik en Kaïdo dit mochten testen.
04/11/2021
Poes eet supergraag de brokjes
Het is kattenvoer van goede kwaliteit, en belangrijk voor mij is dat de poes het graag eet.
Marcel en Loki commentaar
Het kattenvoer is super goed voor de vacht, speelsheid van de katten en de uitwerpselen stinken minder hard. Mijn katten hebben er echt van genoten. En zagen iedere ochtend terug achter hun voer.
03/11/2021
Uitgeprobeerd, kat miste het niet
Goed voor katten die het nodig hebben zodat ze ook kunnen afwisselen en gezond blijven
02/11/2021
Heel kwaliteitsvolle voeding voor de kat
Hill's science plan is super voeding voor de katten, misschien eens proberen om meer smaken uit te testen
02/11/2021
Hill's science plan is top voer
Blij dat er een aangepast voer is voor onze katten.Wij blijven dit geven want je ziet aan hun dat ze dit nodig hebben .

Testersgallerij

Vraag & Antwoord