Hill’s Science Plan Kitten Natvoer met Kip Maaltijdzakje

Hill’s Science Plan Kitten Natvoer met Kip Maaltijdzakje

Reviews

17/08/2024
Hills nat voer
Mijn katten eten dit heel graag, ik moet ze apart zetten of ze eten het van de andere op. Heel tevreden over het product
14/08/2024
Hills kitten eten
Onze kitten vindt het eten lekker,er bleef zelden iets over. Klein minpuntje is dat het eten soms moeilijk ui de zakjes te halen was.
07/08/2024
Kittenvoeding
De kittens lusten het heel graag, ze vliegen echt op deze lekkere maaltijdzakjes...
06/08/2024
Al miauwend vanaf horen zakje
Mijn katje was er al vanaf het ruiken fan van. Ze vindt de gelei en zachte brokjes makkelijk te kauwen en niet te droog. Ze eet dit heel graag en bij het horen van het ritselen van het zakje staat ze bij mijn voeten.
01/08/2024
Perfecte keuze voor je kleintje!
Hill’s Science Plan Kitten Natvoer met Kip is een geweldige keuze voor mijn kitten. De hoogwaardige ingrediënten zorgen voor een voedzame maaltijd die bijdraagt aan gezonde groei en ontwikkeling. Mijn kitten is dol op de smaak van kip en komt direct aangerend als ik een zakje open. De porties zijn precies goed en makkelijk te serveren, waardoor er geen verspilling is. Sinds ik dit voer gebruik, is mijn kitten energiek en heeft hij een glanzende vacht. Hoewel het iets duurder is, is de kwaliteit en de positieve effecten op de gezondheid van mijn kitten de prijs meer dan waard. Absoluut een aanrader!
Hills kattenvoer
Ziet er smakelijk uit en ruikt lekker. Kittens zijn er zot van.
Lekker
Mijn kitten vind het lekker maar ik moet het wel plat doen omdat ze moeite heeft met het te kauwen .de portie is juist genoeg voor 1 kitten. Ik zou dit product zeker aan raden .
Natvoer katten
Mijn 3poezen vonden het lekker maar het is jammer dat er geen afwisseling in zit van soorten natvoet met verschillende smaken. Want mijn poezen willen niet iedere keer dezelfde smaak eten na elkaar.
Lekkernij Dotty
Hill's Science Plan (kitten),chicken is een natvoer voeding dat hun reputatie te danken heeft aan jaren hard werken en onderzoeken naar het beste uit het beste!, , mijn Dotty'ke is er helemaal weg van!, , ik zou deze iedereen aanraden
Super kwaliteit
Ik wist echt niet goed wat ik van dit merk moest verwachten en de kitten vond het echt lekker super mals ook
Zeer goed
Super goed product ! Mijn kitten eet dit super graag
Kittenbrokjes
Mijn kaat vond deze brokjes geweldig. Makkelijk volledig droogvoer
29/07/2024
Lekker eten voor je kitten
Ik heb nu enkele boxen uitgetest. Mijn kitten komt al aan lopen als ik het zakje nog maar uit de kast haal. Ze eet het zo graag dat ze soms zelf een zakje durft te stelen. Een echte aanrader dus.
Super!
De paté werd gegeven aan een kitten van 3 en een halve maand. In het begin had ze duidelijk genoeg van 1 zakje per dag. Ze vindt het lekker, maar eet niet de aanbevolen hoeveelheden. Paté met kleine stukjes, makkelijk te openen en te serveren, zeer praktisch individueel zakje. Zeer goede beoordeling.
Aanrader
Ik heb 2 kittens en ze zijn best kieskeurig. Ondanks dat ze kieskeurig zijn vonden ze de kipzakjes van Hill’s heel lekker. Zodra er een pakje open ging dan kwamen ze aangerend. Ik heb ook gemerkt dat zij de kipsmaak het lekkerste vinden van alle smaken die ik hun geef.

Testersgallerij