Hill’s Science Plan Kitten and Mother Tender Mousse

Hill’s Science Plan Kitten and Mother Tender Mousse

Reviews

18/01/2024
Super eten voor mijn lieveling
Het natvoer is smeuïg, heeft een fijne structuur en mijn poes eet het heel graag
08/01/2024
Zachte mousse
Op zich een zeer goed product van structuur voor kittens. Mijn oudere poezen waren er niet zo zot van mijn kittens waren wel tevreden. Ik vondt het steeds moeilijk om alles uit het blik te halen.
12/12/2023
Hill's science plan kittenvoer
Ze vlogen echt naar deze potjes paté naartoe, en aten ook veel meer omdat ze geen rokjes vlees ofzo hebben waar ze moeten op kauwen ofzo, je kan dit ook met een beetje kleine droogvoer brokjes mengen, en ze smullen alles op. Ik raad dit product enorm aan!!!
11/12/2023
Ideaal van kleine kittens
Dit product is ten zeerste aangeraden als je een klein kitten thuis hebt alsook voor moederkatten die extra voeding goed kunnen gebruiken. Ik merkte op dat de kittens fan waren van het product. Ik raad het product zeker aan!
04/12/2023
Heerlijke aanrader!
De katten vinden het heerlijk, elke avond staan ze te bedelen voor een potje. Dit is meteen op en hun eetbakje wordt helemaal schoon gelikt. Ik heb ook de indruk dat hun vacht zachter is.  Zeker een aanrader!
04/12/2023
Heel lekker
Madonna is helemaal gek van Hill's Chicken & Turkey. Ze eet het met veel smaak op. Vooral de fijne textuur is een pluspunt. Met één blikje kwam ze soms niet toe per maaltijd ;) Zeker een aanrader!!
01/12/2023
De kittens zijn er dol op
We hebben twee kittens. Elke dag zitten ze te wachten op hun Hills blikje. Alles is op een paar tellen verorberd. Van andere natte voeding krijgen ze slechte stoelgang. Nu helemaal geen problemen.
30/11/2023
Hill's Kitten Mousse: Purrfect!
Hill's Science Plan Kitten and Mother Tender Mousse in blik heeft echt indruk op me gemaakt. Mijn kitten smult van de mousse-textuur, en het feit dat het in blik zit, maakt het handig en gemakkelijk te doseren. De verpakking is niet alleen praktisch, maar ook luchtdicht, waardoor de versheid behouden blijft. Wat me het meest aanspreekt, is de zorgvuldige selectie van voedingsstoffen die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van opgroeiende kittens en moederkatten. Hill's Science Plan heeft hiermee zeker een winnend product voor mijn huisdier en ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt voor zijn gezondheid en welzijn.
29/11/2023
Hills
Het eten beviel de kittens. Ik vond het juist jammer dat je het eten moeilijk uit het potje krijgt,er blijven veel restjes achter.
29/11/2023
aanrader
Een lust voor de kat. Heb evenwel geen 5 sterren gegeven omdat ze het na een tijdje beu zijn.
Test kattenvoer
Ik mocht afgelopen weken hill´s kattenvoer testen. Onze katten waren verzot op dit product. Alles werd binnen de kortste keren keren opgepeuzeld. Het product had op zich een mooie textuur, al mocht het wat mij betreft iets smeuïger.
27/11/2023
De kat eet met lange tanden
Het eten die hij voordien kreeg naast de hill's voeding, was volgens mijn kat beter. Hij at het natvoer wel steeds op, maar dit was steeds met lange tanden. Het natvoer bevat geen brokjes en is zeer fijn. Het blikje waarin het natvoer zit, is steeds gemakkelijk te openen waardoor we geen vuile vingers aan overhouden. De grootte van het blikje was genoeg voor 2 maaltijden.
kattenvoeding
Het product ruik niet lekker en ziet er ook niet lekker uit. Mijn katten lusten het wel maar toch is dit niet hun favoriete voeding.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord