Hill’s Science Plan Kat Natvoer met Zeevis

Hill’s Science Plan Kat Natvoer met Zeevis

Reviews

12/08/2024
Hills natte voeding
Onze pepper laat uiteraard haar droge voeding graag staan voor deze lekkere hills voeding! De ocean fish viel onmiddellijk in de smaak bij onze pepper. Normaal gezien krijgt ze haar potje niet uit. Maar niet bij hills!
06/08/2024
Minoe
Ons minor vond het eten geweldig en stond te popelen om te eten. Ze kon er niet van blijven. Bedankt dat ik mocht deelnemen. Hoop dat ik de volgende keer weer ben verkozen. Sorry voor het late antwoord maar ik was op vakantie.
05/08/2024
Science Plan natvoer Ocean Fish
Onze kat (Molly) was heel enthousiast. Ze is vrij kieskeurig wat natvoer betreft maar haar bakje was snel leeg. Ze houdt van brokjes in saus en deze voldeed dus zeker aan haar verwachtingen! 1 minpuntje er zit enkel Ocean Fish in de verpakking. Wat afwisseling was misschien niet slecht geweest aangezien ze van variatie houdt. Maar voor de rest zeker een aanrader!
05/08/2024
Smeuïge brokjes
Mijn twee bengaalse tijgers mochten dit eten uittesten. De ene kater was er dol op en de andere kater vond het niet zijn ding. Toch geef ik het een score van 4 sterren omdat de ene kater er wel dol op was, bordje steeds mooi leeg was, zijn stoelgang was beduidend minder sterk ruikend wat ook een echte plus is!
02/08/2024
Zeer lekker!!!
Zeer goede voeding voor onze kat. Smorgens zit ze gewoon te wachten tot we haar eten klaar zetten. Als we een beetje wachten zit ze gewoon naast haar bordje te kijken wanneer krijg ik eten!!! Ze geniet met volle teugen van al dat lekkers!
Top product
Onze Britse korthaar is er dol op. Vindt deze super lekker. Eet met heel veel zin allemaal zijn eten op
Prima natvoer
Onze poes was direct fan van dit natvoer van Hill's. Vanaf de eerste keer dat we het haar voorschotelden at ze haar voerbakje leeg. De individuele zakjes zijn handig in gebruik. Wij zouden het product zeker nog aankopen.
Heerlijke aanrader!
Mijn katten waren enorm blij met deze voeding. Ze aten het telkens bijna in 1 keer leeg.
30/07/2024
Positieve effecten zichtbaar
Al bij de eerste hap was mijn kat er dol op. Met veel smaak eet ze telkens haar kommetje leeg. Ik zie positieve veranderingen in de gezondheid van mijn kat. Haar vacht ziet er glanzender uit en ze heeft meer energie. Hill's natvoer draagt bij aan een gezonde spijsvertering en helpt bij het behoud van een gezond gewicht. Ik zou dit product zeker aanbevelen aan andere kattenbaasjes die op zoek zijn naar een kwalitatief hoogstaand natvoer voor hun viervoeter.
30/07/2024
Natvoer valt wel in de smaak
Bij eerste gebruik was ze niet zo overtuigd, na een paar uur begon ze toch gretiger te eten. De hoeveelheid saus vond ze aangenaam en lekker, de brokjes ging maar bleef na verloop van tijd meer liggen. De geur valt mee, stoort niet en met het opruimen blijft er niet veel plakken in het potje. zakjes gaan vlot open, geen gedoe.
Boba teste Hill's natvoer zeevis
Boba at de zakjes natvoer Hill's zeker op, maar hij heeft graag variatie. Daarom deed hij soms wat moeilijk, aangezien het enkel zeevis was. (Ps: Dit ligt ook wel wat aan onze kieskeurige kat.)
Uitstekend lekker
Onze beide katten lusten dit voer enorm graag eentje van 18 en 2 jaar..... het voer van hills is goed van textuur wordt goed binnen gesmikkeld en ze hebben geen last van terugkomend voer.... ze kunnen rustig eten. Er zit voldoende vocht in zeker omdat katten van nature geen drinkers zijn is dit een pluspunt. De smaak valt ook in de smaak want Oorspronkelijk zijn het geen fans van vissoorten maar deze wel wij zijn tevreden met dit voer en zullen dit ook nog verder geven voor onze poezels
29/07/2024
De katten zijn er dol op.
Ik heb 3 katten en alle 3 zijn ze dol op dit natvoer, vanaf dat ze het zakje zien verliezen ze me niet meer uit het oog, alles (tot de laatste druppel saus) wordt proper opgelikt!
Hills natvoer
Zeer tevreden over dit product! Alsook onze poezen hebben de smaak te pakken.
Valt in de smaak
Top product! Onze Menno heeft goed gesmuld. Zal eens andere smaken ook proberen.

Testersgallerij