Hill’s Science Plan Hypoallergenic Kattenvoer

Hill’s Science Plan Hypoallergenic Kattenvoer

Reviews

21/12/2023
mijn kat vond het niet leuk
Ik heb Luna een aantal dagen de brokjes gegeven, maar ze at niet en moest overgeven
19/12/2023
Smakelijk en lekker voor de poezen
Men drie katten hebben hier heel.hart van genoten. Ze willen niks anders meer.. hun vacht is ook veel verbeterd. Hun stoelgang is ook aangenamer geworden. In zou dit product aanraden aan elke Poezenliefhebber
19/12/2023
Katten lusten het!
Onze twee katten (Britse en Europese kortharen) vinden het heel lekker. Bovendien ziet hun vacht er extra gezond uit. De overgang naar dit eten ging heel vlot (komende van Royal canin. Ik kan het aanraden!
Mijn kat is dol op
Mijn kat is dol op zijn pot en eet hem snel op, wat zeer zeldzaam is
17/12/2023
praktisch om de voerzak af te sluiten
Ik vind het erg praktisch om de voerzak af te sluiten, mijn kat vindt het lekker en eet alles
extra
Mijn kat vind Hill' heel good extra extra extra extra
14/12/2023
Kattenvoer
Tommy (onze kat) was er helemaal weg van... lekker smullen...
Uitstekend
Mijn katten vonden het super lekker elke keer gingen ze meer en meer eten ervan en ze genoten er echt van , hun stoelgang is ook beter minder hard dan andere keren met andere eten !
Goed product
Product getest en goedgekeurd. Bij eerste maaltijd van dit product begon onze kat veel te eten, zij vond het duidelijk lekker. Ons 2e kat wilde er eerst niets van eten, naar mate de dagen vorderden geraakten ze beiden eraan gewend. 1 van onze katten had eenmalig de brokjes uitgebraakt. Wij merken wat meer activiteit en fitheid bij onze viervoeters. Enige nadeel is de kostprijs vind ik.
hij smult ervan
echo is er allersinds verzot op als je de zak open doet ruikt het ook goed
Katten eten
Van zodra de katten de zak maar al horen komen ze al af. Ze vechten zelf voor het laatst brokje eten. Het lijkt of het meer snoepjes zijn dan brokjes. Zo lekker dat ze het vinden. Een echt top product. Beter kan je niet hebben.
Top Product
Soms kunnen mijn katten wat kieskeurig zijn wat betreft koekjes, maar deze vonden ze heel lekker. Ik heb niet echt veranderingen waargenomen bij mijn katten(qua vacht, energie,...) maar ze zijn, in de periode dat we deze koekjes gegeven hebben, gezond gebleven. Persoonlijk vind ik Hills wat overpriced dus ik weet niet of ik ze opnieuw zou kopen. Dat het kwaliteit is, is zeker, maar mijn katten worden ook niet ziek van veel goedkopere merken, dus denk ik dat ik bij die ga blijven.
super
de katten hier thuis vonden het lekker , ze zijn anders zeer kieskeurig in hun keuze van voer , maar deze beviel hen echt wel , hun bakje was sneller leeg als anders ik zou het zeker aanbevelen ! top !
Valt in de smaak
Mijn katten vonden dit eten blijkbaar wel heel goed. Voedzaam en ze kwam sneller afgelopen als ze de brokken hoorde. Zeker een aanrader. Jammer van de prijs maar voor de rest heel tevreden.
06/02/2024
Kale poes
Mijn kat had steeds erger allergieën met kale plekken en enorme jeuk. Dankzij hills hypoallergenic is dit nu helemaal van de baan haar haar ziet er weer mooi uit en geen kale plekken

Testersgallerij

Vraag & Antwoord