Hill’s Science Plan Healthy Cuisine Adult Stoofpotje voor Katten met Kip & toegevoegde Groenten met Zalm & toegevoegde Groenten Multipack

Reviews

18/11/2022
Beste dierenvoeding merk
Dit is de eerste keer dat ik dit Hills uitprobeer. Het merk was bekend maar aan een prijzige kant. Nu begrijp ik waarom. Na een beetje opzoek werk ben ik te weten gekomen dat dit de beste dierenvoeding merk is dat bestaat. Mijn kat is zeer tevreden. Je kan zien dat het eten kwalitief is gemaakt, de juiste voedingsstoffen bevat en het word door dieren artsen aangeraden. Na mijn probeer periode ben ik nu benieuwd naar andere producten binnen dit gamma van Hills. Voor die paar euro's extra is het echt wel de moeite waard.
  • Thuis getest met gratis product
18/11/2022
Zeer tevreden!
Onze katten waren gek van de voeding! Ze waren elke ochtend niet te houden. Enige nadeel en dit is natuurlijk persoonlijk, is het gebruiksgemak van de zakjes. Soms is het wat gepruts om de voeding eruit te krijgen. Ook hadden de katten niet altijd genoeg gegeten, maar onze katten zijn vrij groot. Los daarvan leken ze enorm blij met deze voeding! :)
  • Thuis getest met gratis product

Testersgallerij