Dove Go Fresh Showergel

Dove Go Fresh Showergel

Reviews

21/04/2022
Dove wat heb je dat goed gemaakt
Vanaf dag één voelt je huid minder droog en trekkerig aan .De geur en 'handgevoel'is zeer aangenaam. Je hoeft er niet zoveel van te gebruiken .
super aangenaam gevoel!
De douchegel voelde super aangenaam aan! Het had ook een zeer fijne geur en de verpakking is ook eenvoudig en dik in orde. Ik ga deze in de toekomst vaker kopen een aanrader!
20/04/2022
Hydraterende shower gel met frisse geur
Ik ben zeer tevreden over de Dove Go Fresh shower gel. Vooreerst ruikt deze douchegel met komkommer en groene thee super lekker. Verder vind ik het ook een handige verpakking, die bovendien uit gerecycleerd materiaal bestaat. Goed voor het milieu dus. Tot slot de belangrijkste eigenschap: hydratatie. Ik heb een zeer droge huid maar dankzij Dove Go Fresh voelt mijn huid zacht en gehydrateerd aan. Kortom een zeer aangename douche-ervaring.
Super voor droge huid !
Dove Go Fresh ruikt heel aangenaam. Is heel goed voor iemand met een droge huid. Je voelt dat je huid zachter wordt. Super !
Wat een lekker geurtje!
Lekker frisse geur, ik was heel aangenaam verrast. Ook mijn huid is er blij mee. Heerlijk zacht schuim en duidelijk voedend, mijn benen zijn zichtbaar minder droog.
Heerlijk ruikende douchegel
Ik was blij verrast toen ik de eerste keer de douchegel gebruikte. Je hebt niet veel nodig want het schuimt heel goed. Een heerlijke geur komt vrij tijdens het wassen. Deze blijft heel lang ruiken wat een schoon en aangenaam gevoel geeft. Heerlijk fris. Top voor tijdens de zonnige dagen. Een aanrader.
Lekker fris
Een zalige frisse geur, schuimt genoeg. Heel aangenaam om je mee te wassen en droogde mijn huid ook niet uit. Ik ben fan
Echt super douchegel .
Ik gebruik deze douchegel nu bijna 2 weken . En ik moet zeggen mijn droge huid begint echt te beteren en zelf mijn handen want na dezelange coronaperiode waren die heel droog maar is echt aan het beteren nu . En enkel door de douchegel !
Goede kwaliteits douchegel
Ik heb een zeer droge huid. Desondanks kan ik deze douchegel zeer goed verdragen. Hij hydrateert zeer goed. Hij ruikt ook heel goed. Je hebt er niet veel van nodig om je te wassen. Na de douche voel je je heerlijk fris.
Heerlijke frisheid!
Wat een heerlijkheid! Een huid zo zacht als een baby, een heerlijk frisse geur die lekker lang blijft hangen. Zuinig product, niet veel van nodig. Zalig!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord