Schwarzkopf Gliss Kur Total Repair 2-in-1

4,7 5 0 3 3 Last van droog of beschadigd haar? Het Schwarzkopf Gliss Kur Total Repair 2-in-1 Treatment geeft intensief herstel, soepelheid en glans. <br /> <br /> Is je haar droog, beschadigd en breekbaar door dagelijkse invloeden? Om je haar in de diepte te herstellen en aan het oppervlak glad en soepel te maken, is een aangepaste verzorging nodig.
Schwarzkopf Gliss Kur Total Repair 2-in-1

Reviews

03/02/2023
Zacht haar
Na mijn bevalling werd mijn haar heel dun en was breekbaar. Ik heb deze dan een tijd gebruikt na het wassen van mijn haar en mijn haar werd heel zacht. Voelde niet meer stug aan en het ruikt ook nog heel goed.
02/09/2022
heerlijk zacht haar
ik gebruik deze al een tijdje en blijf erbij hoe zacht mijn haar erna is...ik laat hem vaak ook een hele nacht inwerken en spoel deze dan de volgende dag uit ....je voelt echt het verschil...
10/07/2021
fantastisch
door medicatie werd mijn haar nog dunner en droger. Na gebruik van Gliss werd mijn haar mooier dan voorheen? Dik en zelfs lichte krullen. Het is makkelijk in gebruik, heeft een zachte geur. Ik kan het niet meer missen

Vraag & Antwoord

Laden...