Garnier Loving Blends Avocado Karite Haarmasker 300ml

4,3 5 0 4 4 Speciaal voor zeer droog haar tot pluizig haar heeft Garnier Loving Blends een intens voedende shampoo ontwikkeld. Je haar is door en door gevoed, zonder te verzwaren. Het haar is gemakkelijk in model te brengen, is hersteld en onweerstaanbaar zacht. Het oogt stralend en heeft een schitterende glans. Rijkelijk aanbrengen op de punten van het gewassen haar. Laat het masker 3 minuten inwerken en spoel daarna uit.
Garnier Loving Blends Avocado Karite Haarmasker 300ml

Reviews

22/04/2024
Loving it!
Het ruikt fantastisch lekker en maakt mijn haar heerlijk zacht. Loving it!
05/04/2023
Heel erg goed voor mijn haar
Mijn haar voelt super zacht en ziet er stralend uit en ik heb er geen last mee van mijn allergie.
11/12/2022
ruikt o zo lekker
ik heb deze gebruikt om fijn en beschadigd haar, haar was goed gehydrateerd, maar verzwaarde erg mijn haar, mijn haar lag plat en ik moest het 2x wassen om er terug "leven" in te krijgen, maar de geur is zo heerlijk, ik ga het toch opnieuw gebruiken maar deze keer maar 2min inlaten en dan uitspoelen, ik kan het niet laten, ben verknocht aan de geur
02/12/2022
Lang geleden
Lang geleden heb ik dit ook eens gekocht .het haarmasker maakte mijn haar zacht .maar ik vond de pot te groot en zeer onhandig onder de douche

Vraag & Antwoord

Laden...