Head & Shoulders Supreme Hydratatie Anti-Roos Shampoo

3 5 0 2 2 Head & Shoulders Suprême Hydratatie Anti-roos Shampoo is speciaal ontwikkeld voor de unieke behoeften van de vrouw. Head & Shoulders Suprême is ontwikkeld voor de unieke behoeften van de vrouw. Probeer dit schitterende assortiment anti-roos shampoos en conditioners voor intense hydratatie en langdurige bescherming tegen roos
Head & Shoulders Supreme Hydratatie Anti-Roos Shampoo

Reviews

25/03/2023
Zeer slechte shampoo
Jammer genoeg heb ik te melden dat dit een zeer slechte shampoo is laat jullie niks wijs maken mensen... Deze wordt zelfs door kappers afgeraden want je denkt dat je minder roos hebt of krijgt maar dat is niet waar je krijgt er nog meer van als je dan toch niet zo dure shampoo wil aanschaffen gliss kur is dan de beste die is zeer goed van kwaliteit als ook van prijs... Ik wil op deze manier alleen maar helpen groetjes
04/03/2023
Top shampoo
Ik vind dit een heel goede shampoo, geen anti-roos meer. Na het wassen is uw haar heel zacht en ruikt heerlijk. Voor mij is hij top. Ik wissel af met de andere van head shoulders en geen roos voor mij.

Vraag & Antwoord

Laden...