Head & Shoulders Classic 2-in-1 anti-roos shampoo met conditioner

4,3 5 0 11 11 Head & Shoulders Classic 2-in-1 Anti-Roos Shampoo Met Conditioner reinigt je haar en zorgt ervoor dat het mooi gehydrateerd is.<br> Classic 2-in-1 anti-roos shampoo met conditioner reinigt het haar en zorgt dat het mooi gehydrateerd is. De geavanceerde Derma&Care-formule pakt effectief een jeukende, vette en droge hoofdhuid aan om roos te stoppen nog voor deze zichtbaar is.<br> Deze formule is ontwikkeld om uw haar en hoofdhuid gehydrateerd en tot 100% roosvrij te houden (zichtbare roos, bij regelmatig gebruik).
Head & Shoulders Classic 2-in-1 anti-roos shampoo met conditioner

Reviews

07/04/2023
Veerle (Antwerpen)
Is een uitstekend product, gebruik het al heel mijn leven en als ik oversla heb ik terug schilfertjes. Dus steeds dit merk gebruiken en je bent van je schilfertjes af. Champoo is voldoende, conditionner is niet nodig.
25/03/2023
Shampoo
Jammer genoeg is Dit net hetzelfde als met elseve... En krijg je nog meer roos door deze shampoo in plaats van minder... Mensen die zeggen dat ze minder rood hebben sorry dat is zever... Kappers zeggen dat dit 1 van de slechte merken is net zoals elseve! Dus laat jullie aub niet vangen door de reclame dat je minder roos krig want dit is alleen maar een verkoperstruc... Sorry Ben liever eerlijk dan sat ik hier zit te zeggen dit is goed.. Nee dit is een zeer slecht product
27/10/2022
Aangenaam product
Mijn man gebruikt deze en ik ook geregeld en om eerlijk te zijn het helpt echt je hebt geen roos en in het begin had ik geregeld roos maar door de head en shoulders is deze volledig verdwenen heb deze standaard in huis en heel het gezin gebruikt deze tussendoor aanrader
10/10/2022
Zeg maar: VAARWEL SCHILFERTJES/ ROOS.
Het helpt inderdaad tegen schilfertjes en hij ruikt lekker +conditioner erbij dan is je haar vlugger gewassen en gebruik je minder water, alleen maar een winwin situatie dus spaar je 2keer meer geld uit. Je moet geen aparte conditioner meer kopen en omdat je u haar 1 keer maar moet uitspoelen verbruik je minder water. De foto is wel die met citroen maar alle Head & Shoulders zijn even goed en deze is nog beter tegen vet haar. Dus voor iedereen zit er wel iets goed tussen en je kan ze ook apart kopen als je liever champoo en conditioner apart wil dan is dat zeker mogelijk en dat is ieder zijn eigen zin.
02/10/2022
Schilfers
Helpt zeker tegen de schilfers en ruikt ook zeer fris
28/09/2022
Werkt prima
9-jarige dochter gebruikt deze shampoo omdat ze veel last had van roos. Sinds ze de shampoo gebruikt heeft ze nagenoeg geen roos meer; Voelt wel wat stug aan bij inmasseren van het haar, maar resultaat zeker ok!
03/08/2022
Weg met roos
Totale verwijdering van roos in je haar, trouwens een aangename geur.
03/08/2022
Doet wat het beloofd
Als je deze shampoo gebruikt ben je inderdaad verlost van roos en is je haar toch lekker zacht en goed gewassen
28/06/2022
Uitstekend
Prijs/kwaliteit uitmuntend. Heb een gevoelige hoofdhuid. Het gevolg was een rode en jeukende huid. Sind ik deze schampoo gebruik. Minstens 2 keer per week heb in geen enkel probleem meer.
14/06/2022
Fijn Product
Gemakkelijk te gebruiken en zorgt dat je haren zacht en goed zuiver zijn na het gebruik.
08/04/2022
Schampoo
Je haar wordt er soepel en zacht door gemakkelijk in model te brengen

Testersgallerij

Vraag & Antwoord