Bepanthen Zalf

5 5 0 3 3 Bepanthen Beschermende Zalf beschermt en verzorgt intensief: <li>(Zeer) droge, schrale, ruwe huidplekken (zoals wangen, neuzen, ellebogen, vingers, hielen) <li>Droge lippen of gebarsten lippen (lippenbalsem) <li>Kloofjes <li>Kwetsbare huidplekken <li>Rode billen
Bepanthen Zalf

Reviews

10/09/2024
goed werkend product
Ik had last van kwetsbare huid wegens warmte en veel zweten tussen mijn bilspleet. ik deed er de zalf een paar dagen 2x per dag aan en in geen tijd was het terug normaal mijn huid. ik ben enorm blij met het product. ik heb het product altijd in huis van nu af aan. Dit product kan je ook gebruiken na het plaatsen van een tattoo. helpt bij de genezing na de tattoo.
03/07/2024
top product
Een echte aanrader. Verzorgd de huid heel goed. Trekt snel in en gemakkelijk in te smeren. Je hebt er niet veel nodig van. Wij vinden het een top produckt en zouden het iedereen aanraden.
17/06/2024
Zacht voor de baby huid
Deze creme is ideaal voor de bescherming van de babyhuid. Vooral na vele natte luiers beschermd hij de billetjes heel goed. De huid is droger en de creme geeft een goed huidherstel.

Testersgallerij