Werther's Original Creamy Caramel

4,9 5 0 8 8 Werther's Original caramel & crème is de vertrouwde caramel met een heerlijke zachte, vloeibare caramel vulling. <ul> <li>Wanneer je op het snoepje bijt, ervaar je een echte smaaksensatie door de combinatie van hard en zacht in één</li> <li>Bereid volgens speciaal recept met echte boter, verse room en veel liefde en zorg</li> </ul>
Werther's Original Creamy Caramel

Reviews

11-03-2024
My fav candies!
I think I am addicted to these candies. I always carry them on my bag. Very delicious and addictive
05-03-2023
If you like sweets
Really tasty. Love this candy. Like that in middle is soft. Hard to stay away from it . Always finished in couple hours. My mom always like them too.
24-10-2022
Hemelse caramel snoep
Deze snoepjes zijn hemels verrukkelijk! Ik kan niet zonder, de caramel proef je heel goed en het is romig wanneer je door de harde zoete buitenkant heen bent. Ik raad het af om op de snoepjes te kauwen, want het smelt vanzelf op je tong. Ze zijn zeer verslavend en prima om een zoete craving te temmen.
02-09-2022
Lekker
Ik vind dit echt 1 van de lekkerste caramelsboepjes, hard aan de buitenkant en zacht van binnen.
27-08-2022
Katja
Heerlijk!!! Vers snoep met een harde buitenkant en een zachte romige vulling.
01-04-2022
Lekkere traktatie voor tussendoor
Hard van buiten, zacht van binnen gaat echt op voor deze lekkere (verslavende) snoepjes. Ik hou van caramel smaak, wat je ook echt proeft bij Werther's Original. Ik koop regelmatig een zak.
03-03-2022
Heerlijk
Ze zijn echt heerlijk het smelt en dan de zachte in je mond. Heerlijk
26-02-2022
Zacht...
Heerlijke smaak, in het begin stevig, maar na een tijdje smelt het op je tong... Ik vond het een prettige vorm hebben... Ik koop t regelmatig...gewoon lekker voor tussendoor

Vraag & Antwoord

Laden...