Haribo Starmix

4,8 5 0 6 6 Starmix is een heerlijke ontdekkingsreis door het kleurrijke universum van haribo. Van hartjes tot fruitgom ringen en de legendarische goudberen. Een kosmisch smaakavontuur voor het hele gezin.
Haribo Starmix

Reviews

10-04-2024
Lekker en leuk
Vrolijke snoepjes leuk om te delen of ook niet. De smaak is goed. Ik vind Haribo al jaren lekker snoep hebben. Met deze zak kan je wel even vooruit omdat het gums zijn. Lekker!
17-03-2024
snoepmix
Lekkere snoepjes in een fijne verpakking met een mix van smaken. Zo zit er voor iedereen wat wils in. Makkelijk voor onderweg. Mijn kinderen worden er blij van.
19-02-2024
Erg lekkere snoepjes
De haribo snoep vind ik vaak erg lekker, maar deze vooral omdat er verschillende snoepjes in de verpakking zitten. Soms verschillende de verhoudingen van verschillende snoepjes voor mijn gevoel. Maar dat is voor mij geen probleem
07-02-2024
Iedereen is er dol op
Thuis hebben we altijd Haribo snoepjes. Bevalt altijd ontzettend iedereen in huis is er dol op vooral de kinderen.
05-02-2024
Starmix
Kinderen hier houden wel van een snoepje, maar mijn partner is er even gek op! Handig uitdelen voor ieder een zakje. Hier gaan ze in elk geval snel op. Haribo vind iedereen toch lekker!
05-01-2024
Kleinzoon
Mijn kleinzoon van 4 is er gek op...als hij binnen komt vraagt hij direct om die lekkere snoepjes...maar oma (ik dus) zegt dan altijd..."strakjes als we de autobaan hebben neergezet en jij lief gaat spelen"...dat vindt hij altijd goed...en kiest dan iedere keer 2 verschillende snoepjes uit...en oma mag er dan ook 1...lekker hoor die gummiesnoepjes...

Vraag & Antwoord

Laden...