Klene Engelse Drop Zacht Zoet

4,8 5 0 14 14 Engelse drop, zacht zoete drop. <ul> <li>Geen kunstmatige toevoegingen</li> <li>Lekker voor thuis of onderweg</li> <li>Klene, neerlandsch enige echte</li> </ul>
Klene Engelse Drop Zacht Zoet

Reviews

18-01-2023
lekker
Dit is mijn favoriete merk. de smaak is super goed en heerlijk. dus een aanrader voor de mensen die geen drop lussen.
26-08-2022
Super lekker
Deze zijn zo fijn en lekker. 1 nadeel, als je er aan begint, is de zak zo leeg haha. Ze zijn goed van smaak en structuur. Top product
20-07-2022
Lekker!
Ik ben echt een fan van Engelse drop, en deze is mijn favourite merk! Heerlijk, zoet maar niet te zoet, en de perfekte textuur. Ik koop hem vaak als ik bij de supermarkt ben. Echt lekker en niet te duur.
21-03-2022
Moeilijk om de zak weg te leggen
Het is erg moeilijk om de zak weg te leggen en te stoppen met snoepen. Dat zegt genoeg toch…? 🙂
14-03-2022
eNGELSE DROP
LEKKER GESORTEERD,LEKKER ZOET,OOK MET KOKOS
11-03-2022
Erg verslavend
Heerlijke gevarieerde snoepjes. Ik ben hier echt weg van.
07-03-2022
Heerlijk
Heerlijke drop. Variatie tussen drop en snoepje. Lekker zacht. En nuet te zoet
06-03-2022
Lekker
Heerlijke drop. Lekker variërende smaken. Erg moeilijk om er vanaf te blijven als je er aan begint.
03-03-2022
Lekker snoepen
Was erg lekker zacht wat zacht moet zijn
27-02-2022
Lekker
Lekker drop mag alleen meer van die roze en blauwe in een zak zitten die zijn het lekkerste
26-02-2022
Lekker
Ik vind de Engelse drop op zich niet lekker alleen die gele en roze cocos en de dropstaafjes. Die pik ik er dus uit en de rest mag mijn man op eten
26-02-2022
Wat een verwennerij
Kleine smakelijke zachte verwennerijen. Verschillende smaken maken het lekker om te smullen. Elk dropje op zich is lekker en doet je verlangen naar een volgend dropje
24-01-2022
Lekkere Engelse drop, zoals het hoort
Lekkere drop in een handige, stevige, verpakking met veel variatie. Zeker een aanrader
08-12-2020
Echte engelse drop
Goede kwaliteit engelse drop, heerlijk van smaak en een goede selectie van alle verschillende soorten. Dus niet zoals andere merken vaak veel van bv 3 soorten en enkele anderen. De beste keus dus.👌

Vraag & Antwoord

Laden...