Dove One Cream

Dove One Cream

Reviews

07-01-2023
Top product
Deze crème is makkelijk smeerbaar. Trekt ook snel in je huid. Je huis wordt er heerlijk soepel van.
06-01-2023
Fijne creme
Goede crème, smeert soepel op de huid. Heeft een hele fijne lichte geur. Me dochter is er ook gek op
06-01-2023
fijn product
de dove crème is een fijn product maar ik kreeg de eerste dag een rode huid waarschijnlijk moest mijn huid er aan wennen de volgende dag weer gesmeerd toen was er niets aan de hand de crème is heerlijk uitsmeerbaar en hydrateerd goed ik raad product zeker aan
04-01-2023
Fijn product
Het is een fijn product. Je huid wordt er echt heel zacht van!
04-01-2023
Heerlijk zacht babyhuidje
Meteen bij het eerste gebruik merkte ik verschil. Mijn huid hydrateert direct en dat was voelbaar en zichtbaar, zelfs als ik mijn handen in het water had hoefde ik niet meteen opnieuw te smeren. Dit heb ik nooit eerder bij een andere crème ervaren. Ik ben heel blij met deze product en ik deze niet meer wegdenken uit onze huishouding.
03-01-2023
Geweldig
Heel fijn product. Vooral gebruikt op mijn droge gezicht, voor en na dat ik makeup gebruik en het maakt mijn gezicht erg zacht. Mijn vader had last van hele droge huid op zijn armen en krabte dit regelmatig kapot , na gebruik van dit product was het gelijk voorbij.
03-01-2023
Heerlijke zachte creme
Wat een super fijne crème zeg. Heel mijn lichaam in gesmeerd . Is nog beter dan nivea.
02-01-2023
Fijne crème
De crème heeft een lichte structuur waardoor het makkelijk intrekt in de huid. Zowel op de handen, lichaam als gezicht. Alleen vond ik de geur zeer sterk en niet aangenaam. Het is een soort van komkommergeur. Het heeft dus niet een typische Dove geur, dat vind ik jammer. De crème trekt snel in en voelt niet plakkerig of vet aan op de huid na intrekken. Mijn huid voelde na gebruik gehydrateerd en ontspannen aan. Dit is een prima crème, ook om aan te raden bij anderen, als de geur gewaardeerd wordt. Ikzelf vond de geur het enige grote nadeel aan de crème.
02-01-2023
Fijne crème
Fijne voedende crème met een lekkere geur. Niet te plakkerig.
30-12-2022
Meer dan geweldig!!
Mijn eerlijke mening over het product is geweldig. Het smeert heerlijk uit is niet vet maar brengt wel voeding in je huid. Ik was er zo blij mee dat ik me er de hele dag wel mee wou insmeren. Is niet nodig hoor het is genoeg om het één keer per dag te doen. Mijn huid voelde super zacht aan.
30-12-2022
Dove body love one crème .
Dove body love one crème. Nourishing care is een heerlijke crème voor de droge huid. De crème is goed uitsmeerbaar, dus geen stijve body crème zoals bijv nivea,en daarnaast ruikt de crème ook nog eens echt heerlijk fris. Na een week iedere dag testen zie ik mijn huid minder droog worden en geen schilders meer. Erg prettig. Als dit potje leeg is ga ik het zeer zeker weer opnieuw kopen!!
29-12-2022
Lekkere, geparfumeerde Dove crème
De Dove body love one crème ruikt lekker. De crème is makkelijk en snel uit te smeren en plakt vrijwel niet. De dag erna voelde mijn huid zeker zachter aan! Het enige kritiekpunt is dat het product parfum bevat. Dit is niet goed voor de huid en sommige mensen kunnen hier allergisch op reageren.
29-12-2022
prima
Mijn huid voelt zacht aan als ik het gebruikt heb. Het smeert lekker en is niet plakkerig. Makkelijk dat het in een pot zit, dus geen vieze handen op de pot. Op de een of andere manier voelt het niet goed om op mijn gezicht te doen, dus dat niet geprobeerd. Misschien omdat ik het gewoon vreemd vind om bodylotion op je gezicht te smeren.
28-12-2022
Zijdezachte Dove crème
Het maakt je huid zijdezacht en ruikt heerlijk. Echt een aanrader.
28-12-2022
Super fijn product goed in gebruik
Erg fijne cream voelt goed aan en erg fijn dat je het zowel voor het gezicht je handen en je lichaam is zo kun je in een keer alles goed insmeren. Vindt dat het erg goed hydrateert had de afgelopen dagen erg veel last van droge handen ivm de koudere dagen en mijn handen veel wassen vondt het erg fijn om erna de dove one cream ge gebuiken.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord