Vaseline Original Petroleum Jelly

5 5 0 9 9 Vaseline Original Petroleum Jelly heeft bijna geen uitleg nodig. Deze beroemde zalf ligt aan de basis van alle andere Vaseline-producten. Al 140 jaar lang herstelt Vaseline droge en beschadigde plekjes op onze huid en die van onze baby s. De verzachtende crème bevat minerale oliën en verschillende soorten wax. Deze vormen een beschermlaagje op de huid waardoor je huid geen vocht meer verliest. Droge en ruwe plekken herstellen zo sneller. Bovendien vermindert de jelly de jeuk die zulke plekjes vaak veroorzaken. Daarnaast beschermt Vaseline Original Petroleum Jelly goed tegen weersinvloeden. Smeer het op je lippen, gezicht of handen en een gebarsten huid behoort tot het verleden.
Vaseline Original Petroleum Jelly

Reviews

07-03-2024
Love it
It is great for slugging to add an extra layer of moisture before bed to help the skin care seep in. Just make sure to not go overboard around the eye area, it can cause tiny white bumps called Milia.
11-04-2023
Always Handy
Always good to have this whether summer or winter. Works best in combination with hyroulonic acid.
10-04-2023
Veelzijdig
Veelzijdig product. Prikt niet op schrale plekjes, echt multifunctioneel :). Bijv ook tegen de kou door een dun laagje op de wangen te smeren
04-03-2023
Pure zachtheid
Tijdloze hydratie. Vaak last van droge lippen, heel klein tipje vaseline erop en doet meteen z'n werk. Snelle herstelling. Zuinig in gebruik
04-03-2023
Altijd in huis!
Deze Vaseline heb ik eigenlijk al jaren standaard in huis. Overal goed voor. Gewoon een lekkere vette creme zonder troep. Geschikt voor droge plekjes. We gebruiken hem allemaal thuis!
26-01-2023
super product
Super produkt je kan het voor echt alles gebruiken! Het werkt eigenlijk altijd. Je doet ook heel erg lang met een potje.En als je het niet zelf nodig hebt! Dan is het ook nog veilig voor alle dieren! En bij droge scharnieren !
Perfekte Hydratation
Geeignet für trockene Hände und LippenMacht die Haut weich
Goed voor droge plekjes
Heerlijk vertrouwd,vanuit huis weg.Helpt goed tegen droge plekken op de handen, ellebogen.Smeer het ook op mijn mondhoeken,die ik regelmatig uitscheur.
Ik kan niet zonder
Deze heb ik dus altijd en overal bij. Ik kan niet zonder. Ik heb veel last van droge lippen, die kapot gaan en Vaseline is echt het enige wat mij helpt. Verder gebruik ik het altijd als ik een droog plekje op mijn huid heb, ellebogen enz. Echt een topper.

Vraag & Antwoord

Laden...