Dove One Cream

Dove One Cream

Reviews

Dove one cream
Het is een heerlijke zachte creme. Wordt ook snel ingetrokken. En het ruikt ook heerlijk!!! Ook heel fijn voor je gezicht. Ik heb hem als nachtcreme gebruikt. Super!!
Dove one cream
Een mooi product. Bij het openmaken van de verpakking kwam er een verfrissende geur vrij. Het smeert lekker weg en het laat geen witte sporen aan. Het jeukt wel een beetje. Vooral in het gezicht, maar dit telt waarschijnlijk niet voor iedereen. Algeme indruk is positief
27-12-2022
Dove one cream helpt bij contact eczeem
Na meerdere crèmes geprobeerd te hebben voor mijn contact eczeem aan mijn handen is het door deze crème opgelost. Geen roodheid, geen schilfertjes, geen jeuk , geen wondjes meer en dus ook geen pijn meer. Voor mij eengeweldig product.
Dove one cream
De crème voelt een beetje vreemd maar als ik het smeer voelt het zijde zacht en de huid word lekker zacht alleen in mijn gezicht prikt het de eerste seconden maar dat trekt weer weg
Fijne alles-in-een-crème
Een lekker ruikend, snel intrekkend product dat fijn te gebruiken is op zowel het gezicht, de handen en je lijf! Als verpleegkundige was ik heel vaak mijn handen dus heb ik echt een lekkere handencreme nodig. Erg fijn dat ik nu aan een product genoeg heb voor mijn gezicht, handen en lijf. Scheelt enorm in de ruimte bij mijn wastafel
Heerlijke verzachtende crème
Heerlijke niet vette crème die direct intrekt. Je voelt meteen een gladdere huid.
Goed maar niet geweldig
Ik vindt dat het product goed werkt maar ondanks mijn gevoelige huid ben ik er niet laaiend enthousiast over. Want ondanks dat het gauw intrekt is mijn huid toch gauw weer droog wat wel zo is is dat het product lekker ruikt!!
Heerlijk
Het is een heerlijk product alles lekker zacht echt een aanrader
Super lekkere crème, aanrader
Ik heb de crème getest, wat een fijne crème. Aangename geur, echt een zachte huid. Helaas vind ik de verpakking klein
praktisch
fijne cream dat je makkelijk uitsmeert en dat niet plakt
09-07-2023
Prima en ruikt heerlijk
Werkt perfect voor een droge huid, vooral na het douchen. Het trekt alleen heel langzaam in dus je hebt er wel een beetje last van. Vooral van vette handen. Hij ruikt wel echt mega lekker dus dat is wel een top!
22-06-2023
Dove zachte body crème.
Een lichte zachte witte crème. Trekt heel snel in plakt niet is erg zacht op de huid. De geur is echt heerlijk! Ik houd van de geur zo zacht, fris en elegant. Na mij douche smeer ik mezelf gelijk in met deze crème over het gehele lichaam het trekt gelijk in de huid. Voor mij heel fijn om gelijk erna te kunnen aan kleden. Voor mij is de Dove crème een MUSTHAVE!
13-03-2023
Heerlijk
Deze creme is zeer geschikt voor een droge huid. Mijn huid was de hele dag soepel. Ik zou deze creme sterk aanbevelen.
04-02-2023
Love it!
De Dove One Body Cream is echt fijn voor iemand die op zoek is naar een verzachtende en hydraterende crème. Het voelt zacht en niet-vette, waardoor het niet plakkerig aanvoelt. Het wordt ook snel opgenomen. Over het algemeen ben ik erg tevreden over de cream. Het hydrateert en verzacht mijn huid en laat een aangename, verzorgde huid achter. Ik zou deze crème aanbevelen
03-02-2023
Zacht
Het product voelt goed aan op mijn huid. Het voelt zacht aan en blijft niet plakken. Ik vind over het algemeen dat Dove fijne producten heeft maar de hoge prijs houd mij nog wel eens tegen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord