Colgate Max White Ultimate Catalyst Tandpasta

Colgate Max White Ultimate Catalyst Tandpasta

Reviews

04-11-2022
Max Colgate for a whiter teeth!!!
Max white ultimate colgate, i used it for 2 weeks and notices my teeth are whiter,, before i used i have stains in my teeth because of i drink too much tea, i am delighted to use this product for good result. Thank you home tester for giving me a chance to use this product.
04-11-2022
Goede smaak, textuur en wittere tanden.
Prachtige verpakking, goede smaak, textuur en mondgevoel. Mijn tanden zijn wel witter geworden erdoor. Ik denk erover om deze voortaan te gebruiken. Ik denk wel dat deze tandpasta duur is.
Heerlijk frisse tandpasta!
Colgate Max White Ultimate Catalyst Tandpasta is heerlijk fris. Mijn tanden voelen gladder en schoner aan. Ook heb ik geen last meer van ontstoken tandvlees. Ik ga deze tandpasta voortaan gebruiken!
04-11-2022
Een fijne tandpasta voor witte tanden
Een hele fijne tandpasta die je tanden schoner laten aanvoelen. Me tanden zijn al een stuk schoner / witter geworden dan ze waren. Helemaal blij mee
Een fijne tandpasta
Fijne tandpasta zorgt voor goede verzorging van je tanden en mond. Zou het zeker aanraden!
02-11-2022
Colgate White tandpasta
Een hele fijne tandpasta die het gebit goed schoon maakt. Ik heb wel 1 minpunt, en dat is dat ik het erg vind schuimen. Verder een prima tandpasta die je tanden witter maakt!
01-11-2022
Very nice paste made my teeth whiter
Work perfectly fir my yellow teeth and it's easy to use
Ben zeer tevreden
Top product, werkt prima, dus zeer tevreden, ik blijf deze gebruiken
Tanden witter in 2 welen
Mijn tanden zijn witter geworden de afgelopen 14 dagen. Ik moest wel even wennen aan de smaak maar nu vind ik de tandpasta heerlijk fris
01-11-2022
Goede tandpasta maakt je tanden witter
Goede tandpasta en het doet wat het moet doen . De smaak is niet echt lekker. Niet heel prettig om te gebruiken
Geweldig
Erg tevreden! Ik ben blij! Ik raad aan! een prachtige sneeuwwitte glimlach en een aangename geur zijn gegarandeerd, probeer het zeker
01-11-2022
Super tandpasta die mooi wit maakt
Top tandpasta die goed werkt en smaakt en verpakking ziet er ook top uit
01-11-2022
I am not found if the taste,
I would rate the product a 3 star, Reason being the taste, it is good product and did brighten my teeth but being taste sensitive it made me nauseous the first time I used it and thought maybe I’m being to harsh so I had my family try it also and they also did not like the taste
31-10-2022
Colgate tandpasta voor wittere tanden
De tandpasta is vrij luxe verpakt en de tube is van zilverkleurig plastic. Het geheel plaatje is mooi. De tandpasta heeft ruikt en smaakt naar menthol, maar subtiel en niet overheersend. Bij het poetsen valt het mij op dat deze tandpasta makkelijk schuimt en een lijkt te bruisen in je mond. Ik heb de tandpasta 2 weken 2x per dag geprobeerd en kan zeggen dat ik oprecht verbaasd was dat ik eigenlijk na een paar dagen al het idee had dat mijn tanden lichter va kleur werden. Ik rook niet en gebruik weinig koffie of andere levensmiddelen die tanden doen verkleuren. Toch lichtte mijn tanden op door het gebruik van de tandpasta. Ik heb vrij gevoelig tandvlees maar had bij deze tandpasta geen last daarvan. Al met al vind ik het een fijne tandpasta die bij het juiste gebruik doet wat die zegt.
31-10-2022
Hij zou voor mij wat frisser mogen zijn
Fijne supsantie. Smaak is even wennen, maar hij poetst fijn weg. De smaak mocht wel wat frisser voor mij persoonlijk.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord