Elmex Sensitive tandpasta

4,8 5 0 4 4 Reinig en bescherm je gevoelige tanden met elmex Sensitive. De aminfluoride vormt een bescherming rondom gevoelige tandhalzen en beschermt zo effectief tegen pijnlijke prikkels en tandhalscariës. <li>Beschermt effectief tegen gevoelige tanden en tandhalscariës <li>Zachte reiniging met Aminfluoride <li>Klinisch bewezen
Elmex Sensitive tandpasta

Reviews

04-09-2023
elmex gevoelige tanden
hele fijne tandpasta gebruik deze al een hele lange tijd. gevoelige kiezen met diepliggend tandvlees perfect hiervoor. tandarts is altijd tevreden alleen minder hard borstelen
31-08-2023
Bij gevoelige tanden
Nadat mijn beugel verwijderd was had ik op een kies erg veel last van pijnklachten. Zelfs bij aanraking had ik daar last van. Het is dan ook fijn dat ik deze Elmex sensitive tandpasta mag testen. Wat als eerste opvalt is de tube, die is afgesloten met een plastic dopje, dit kun je opendraaien met de achterkant van de dop. Hierdoor is de verpakking totdat ik het open maak echt goed afgesloten. De tandpasta heeft een erg lichte mintsmaak, dat vind ik fijn, vaak vind ik een tandpasta te sterk van smaak. Een klein beetje pasta, ter grote van een erwtje is voor mij al genoeg om mee te poetsen. Hierdoor is de tube ook nog eens zuinig in gebruik. Deze tandpasta geeft ook weinig schuim in de mond, dat vind ik prettig. De meeste tandpasta's vormen wat mij betreft te veel schuim. Wat betreft de pijn klachten merk ik na een week, twee keer per dag poetsen al verschil. Met een wattenstokje stip ik de pijnlijke plek aan met tandpasta voordat ik ga slapen, dit op advies van de mondhygiëniste.
05-04-2023
Helpt bij gevoelige tanden
Al een tijd heb ik last van redelijk gevoelige tanden en ik hoopte dat deze tandpasta daar uitkomst bij zou bieden. Dat deed het. De tandpasta brengt een laagje aan op de tanden en ik heb echt veel minder last van gevoelige tanden sinds ik deze tandpasta gebruik.
06-03-2023
Goede Tandpasta
Het is goede tandpasta. De tandpasta maakt mijn tanden mooi schoon en wit. Ik gebruik de tandpasta nu twee keer per dag.

Vraag & Antwoord

Laden...