Parodontax Fluoride Tandpasta Gezond Tandvlees

4,7 5 0 18 18 Dagelijkse tandpasta, speciaal geformuleerd voor mensen met tandvleesproblemen. <ul><li>Fluoride tandpasta</li> <li>Helpt tegen en voorkomt bloedend tandvlees</li> <li>Verwijdert tandplak</li> <li>Helpt gaatjes te voorkomen</li></ul>
Parodontax Fluoride Tandpasta Gezond Tandvlees

Reviews

11-03-2024
The taste is unbearable
I liked the effect of this product, but I cannot use it too much because of the very bad taste and aftertaste
20-02-2024
De beste tandpasta
Ik vind de zout van deze tandpasta lekker. Mijn tandarts heeft mij gezegd dat deze tandpasta is de best en dat is waar.
06-01-2023
Beste tandpasta
De beste tandpasta voor je gebit is paradontax. Je kunt het veilig gebruiken en mijn mondhygiënist raadt het ook aan bij tandvlees problemen
02-12-2022
Voor een schoon gebit!
Parodontax smaakte vroeger echt heel zout, tegenwoordig is dat niet meer het geval waardoor deze tandpasta heel toegankelijk is geworden voor een grotere groep mensen. Deze tandpasta schuurt niet en is heel veilig voor het gebit.
11-04-2022
Tandvlees problemen?
Dan moet u dit product nemen Dit product werkt goed.
18-03-2022
Betere mondgezondheid en tandvlees
Op de verpakking is al meteen duidelijk dat dit een ander soort tandpasta is. De bloemen en kruiden geven dit al aan. De tube ziet er mooi uit en de de kleur is prachtig. De tandpasta ziet er wat korrelig uit. Maar voelt in mijn mond niet korrelig aan zoals ik me deze tandpasta nog wel eens uit het verleden herinner. De smaak is even wennen maar niet onprettig. De tandpasta schuimt een klein beetje, dat vind ik fijn. Ik wil niet een mond vol schuim als in tanden poets. Het geeft me echt een fris gevoel in mijn mond. Ik had last van rood tandvlees, soms pijnlijk en zelfs wat bloed na het poetsen. Nu ik deze tandpasta een tijd gebruik zijn mijn meeste klachten verdwenen.
14-03-2022
paradontax
niet scherp,laat geen vieze smaak achter,doet ook wat het beloofd/geen gevoelige tanden meer
02-03-2022
Perfecte tandpasta wanneer je gevoelig tandvlees hebt
Jaren terug gebruikte ik altijd parodontax, maar met het aanbod van withening tandpasta toch overgestapt. Toen ik merkte dat ik vaker bloedend tandvlees had uiteindelijk toch weer over gestapt naar parodontax en heb nu geen bloedend tandvlees meer, ik hou van de smaak en wat deze tandpasta voor m'n gebit doet
28-02-2022
Fijn van smaak
Ik gebruik het nog te kort om te kunnen beoordelen of je minder tandplak zult krijgen maar het zou wel kunnen. De smaak en structuur is goed. Iets schurend dus helpt vast tegen tandplak. Ik zal het zeker weer kopen.
Perfect
Ik vind deze tandpasta heerlijk maakt goed schoon en vind de tandpasta een lekkere na smaak Ik raad deze tandpasta iedereen aan alleen 1 min puntje hij is erg duur dus neem ik de tandpasta altijd in de aanbieding
lekker anders
fijne tandpasta. poetst de tanden goed schoon en verzorgd het tandvlees. De smaak is verbeterd en heeft meer weg van een mint tandpasta. De prijs is wel wat hoog maar je hebt maar heel weinig pasta nodig voor een goed resultaat.
Heerlijk frisse mond
Ik vind het een heerlijke tandpasta, ik had na het poetsen een schoon en fris gevoel....na een aantal keer poetsen bloedde ook het tandvlees niet meer na het poetsen
Vreemde smaak, even wennen
Deze tandpasta poetst goed, enig nadeel is dat je aan de smaak moet wennen. Verder goede schone tanden, frisse adem. Goede tandpasta wel wat duurder
25-02-2022
Goede tandpast
Helpt goed tefen bloedend en terugetrokken tand vlees jammer dat het vies smaakt en zolang blijft hangen
24-02-2022
Beste tandpasta