Zwitsal Baby Zeepvrije Wasgel

4,9 5 0 10 10 Zwitsal Baby Zeepvrije Wasgel bevat verzorgende bestanddelen, zoals vitamine E en is speciaal ontwikkeld om het lichaam en het gezichtje van je baby mee te wassen en verzorgen.
Zwitsal Baby Zeepvrije Wasgel

Reviews

02/11/2022
Ons zoontje heeft een gevoelige huid, sinds wij deze zeepvrije zeep gebruiken heeft hij terug een zacht velletje ipv een velletje met droge plekjes (in combinatie met de bodymelk) wij zijn fan!
08/08/2022
Super zeep
Ruikt super lekker en is zacht voor de baby huid. Schuimt voldoende en prikt niet.
21/07/2022
Handig en goed
Een goede wasgel met de typische Zwitsal-geur. Met een zachte huid als resultaat. Je kind kan zelf ook vanaf een bepaald moment het pompje gebruiken. Ik vul ze daarna terug op.
01/05/2022
aanrader
Als je kinderen hebt is zwitsal een aanrader, ruikt heerlijk,prikt niet in de ogen, gemakkelijk om te wassen en te doseren door het handige pompje. Een aanrader vanaf ze baby zijn.
13/11/2021
Zwitsal
Ik heb twee kindjes . Van 5 en 4 en nog steeds werk ik met Zwitsal toen mijn nichtje bevalde van haar zoontje ook een pakketje met enkel en alleen Zwitsal producten gekocht nu ben ik zwanger van mijn derde en heb reeds een voorraad in huis gehaald voor mij geen betere zeep voor de kids
22/10/2021
Baby bad
Dit product is lekker zacht en ruikt zo goed. Ook aanrader voor oudere kinderen met gevoelige huid.
28/09/2021
Huidvriendelijke zeep
De zeep is zacht voor de huid en laat geen trekkerig gevoel op de huid. De geur is aangenaam.
25/09/2021
Lekkere geur
Zachte textuur , en je ruikt lekker en het prikt niet in de ogen 👌🏻
17/09/2021
Zwitsal wasgel
Ruikt lekker zeer zacht voor de huid,kindjes houden er van op ons internaat. Prikt niet in de ogen,wat mooi meegenomen is. Er zouden flesjes van mogen bestaan die milieu vriendelijk zijn
11/09/2021
Zwitzal voor de kleintje maar ook voor de groote
Zeer goed product ook voor volwassenen die allergis zijn aan andere wassgels en ruikt bovendien heerlijk

Testersgallerij

Vraag & Antwoord