Zadig & Voltaire This is Her Eau de Parfum spray 100ml

4,9 5 0 8 8 Een verleidelijke Orientaalse geur van Zadig & Voltaire. Laat telkens weer een onvergetelijke indruk achter door heerlijk te ruiken! <li>Heerlijke, Orientaalse geur voor dames <li>Lekker voor jezelf, maar ook perfect als cadeau!
Zadig & Voltaire This is Her Eau de Parfum spray 100ml

Reviews

12/02/2024
Interesting, just not for me
This perfume is unusual and long-lasting, decided to try after reading recommendations, but unfortunately didn’t meat my expectations, too sweet and a bit annoying
31/10/2022
oosters parfum -mysterieus
ik kreeg dit van mijn dochter , het is een zeer mooi parfum, heel verleidelijk en geheimzinnig, je wil er steeds blijven aan ruiken, zeker een aanrader, mooi geschenk voor de feestdagen
18/10/2022
Heerlijk parfum
Ik heb hem ontvàngen voor mijn verjaardag en ben dol enthousiast over deze heerlijk orientaalse geur. Weinig nodig en blijft heel lang ruiken. Veel méen om me heen vragen telkens mmm lekkere geur heb je op en dan zeg ik dank je echt een aanrader voor parfum aan te kopen
05/10/2022
Zadig en voltaire parfum
Super lekkere geur die lang blijft hangen. Ik heb er 3 spuitjes van opgedaan en tegen de avond rook je de geur nog steeds. Een echte aanrader!
30/09/2022
Delicious
Perfecte geur voor jong en oud. Zowel draagbaar in zomer als in winter
01/09/2022
Fris geur, de geur blijf lang goed, geur voor speciale momenten
08/08/2022
Super parfume
Super lekkere geur . Lekker fris , jong . Prijs kwaliteit zeker aan aanrader
02/08/2022
Parfum
Ik ruik graag vele parfums maar dit is 1 van de beste wat ik heb. Ruikt heerlijk

Vraag & Antwoord

Laden...