WaterWipes Vochtige Babydoekjes

4,6 5 0 5 5 Veilig voor de gevoelige huid WaterWipes vochtige babydoekjes zijn ideaal voor de reiniging van de gevoelige huid van baby's en zijn zo zacht dat ze ook bij premature geborenen kunnen worden.
WaterWipes Vochtige Babydoekjes

Reviews

06/12/2022
Beste Billendoekjes
De beste billendoekjes! Nooit last gehad van uitslag op de babybilletjes na gebruik van deze doekjes. Deze doekjes zijn heel vochtig, niet iedereen vind dit even fijn. Voordeel is dat deze niet snel uitdrogen zoals sommige andere merken. Veelzijdig en ook te gebruiken voor vuile handen en mondjes. Ze zijn best prijzig. Ik wissel deze af met het huismerk van een drogisterij. Doekjes van dit huismerk zijn vergelijkbaar, maar minder vochtig.
22/10/2021
Vochtig doekje
Heerlijk zacht en fris. Gemakkelijk in gebruik. Ook voor gevoelige huid en gemakkelijk als oudere kindjes vuil mondje of vuile handjes hebben.Wordt veel gebruikt bij ons in opvangcentra
28/09/2021
handig onderweg
handig voor onderweg zowel voor jong als oud om je even te verfrissen. Verpakking mocht in een iets handiger formaat zijn.
09/08/2021
Pamper doekjes
Geeft een fris gevoel zeker een aanrader.
05/08/2021
Uitstekende doekjes
We gebruiken deze doekjes al 6 maand, heel tevreden van! Heel vochtig, veegt goed en onze zoon heeft geen last van irritatie. Handige verpakking en geen sterke geur ook heel natuurlijk! Wij houden er erg van, hebben ze vergeleken met doekjes van andere merken maar deze is onze favoriete!

Vraag & Antwoord

Laden...