Vanish Vlekverwijderaar Spray

4,5 5 0 4 4 De Vanish oxi action gold vlekverwijderaar spray verwijdert de hardnekkigste vlekken uit je kleding en ander textiel. Verwijdert vlekken als sojasaus, chocolade, rood fruit en babyvoeding. Vanish oxi action is speciaal ontwikkeld voor de witte en gekleurde kleding en geeft al na 30 seconden zichtbaar resultaat.
Vanish Vlekverwijderaar Spray

Reviews

04/04/2023
Doet wat het beloofd.
De Cilit Bang komt in een handige spray fles waardoor je heel gericht de vlek vooraf kan behandelen.
16/03/2023
niet slecht, geen kleurvervaging,
Ik gebruikte deze eerder al, dus niet getest voor Hometesterclub, toch even een review. Ik vind het heel goed dat er geen kleurvervaging optreedt, doch was ik een beetje teleurgesteld dat ik een mayonaisevlek niet verwijderd kreeg hiermee. Ik moet wel toegeven, ik heb het kledingstuk niet de dag-zelf gewassen, wel na 3 dagen, misschien had de vlek er tegen dan al te lang kunnen inwerken. Ik zal het product verder aankopen, maar ik gebruik het niet meer voor vetvlekken.
05/03/2023
Goede vlekkenverwijderaar
Doet wat het beloofd zonder kleurvervaging op de behandelde plaats
04/03/2023
Anti vlek
Ik gebruik die bijna dagelijks Die is heel efficiënt en betrouwbaar … aaan te bevelen

Vraag & Antwoord

Laden...