Rituals Handzeep Ritual of Karma

5 5 0 6 6 Transformeer je alledaagse routine van het wassen van je handen tot een betekenisvol moment. Deze handzeep van The Ritual of Karma, op basis van lotusbloem en witte thee, is pH-neutraal. Dit betekent dat de formule mild is voor de handen, maar wel grondig reinigt. Gebruik de handzeep samen met de handbalsem uit dezelfde collectie.
Rituals Handzeep Ritual of Karma

Reviews

08/02/2024
Zalige verwennerij
Rituals handzeep reinigt zacht en laat een subtiele, luxe geur achter op de handen. De elegante verpakking is mooi in elke badkamer of keuken. Een verwennerij voor de handen, perfect voor gasten of gewoon voor jezelf.
01/11/2023
KARMA RITUALS
Ten eerste I LOVE RITUALS! Ritual of Dao en Karma zijn absoluut mijn favoriete geurtjes! Waarom? Deze geurtjes zijn zo zacht, maar ruiken echt fantastisch! Dit is echt een aanrader, zelf geef ik deze geurtjes vaak in een giftbox omdat het echte toppers zijn!
10/10/2023
Lekker geurende zachte handzeep
Zachte textuur van handzeep die makkelijk schuimt zonder dat het té veel schuim geeft. Zeer subtiele geur die lang blijft hangen, zeker in combinatie met de handcrème!
07/09/2023
Super producht
Bij mij staat het overal in huis op toiletin de keuken zelfs de geuren heerlijk
13/08/2023
ruikt heerlijk
Het ruikt heerlijk, gemakkelijk in gebruik en doseerbaar. Je hebt niet veel nodig. Je voelt fris na het gebruik en door de heerlijke geur wordt je er blij van. Ik raad deze aan iedereen aan.
09/08/2023
Super handzeep
Ik heb deze gekocht en vind hem super lekker ruiken, je ktijgt instant fris gevoel

Vraag & Antwoord

Laden...