Pukka Night Time

4,3 5 0 4 4 Kom tot rust met een kopje pukka night time. <li>Een blend met haverbloem, verzachtende lavendel en zijdezachte limoenbloem <li>Van nature cafeinevrij en 100% biologisch geteelde ingredienten
Pukka Night Time

Reviews

10/10/2023
Lekkere thee
Lekkere thee, ideaal voor het slapengaan dankzij de rustgevende kruiden. Volle smaak, maar laat het theezakje niet te lang trekken!
23/04/2023
Agréable
Thé qui est de très bonne qualité, qui a un très bon goût, calme peut-être mais je ne suis pas sûre. Prix un peu élevé mais leur produits le valent. Je recommande car j'aime cette gamme.
05/03/2023
Smaakvolle biologische rustgever.
Persoonlijk hou ik van een lekker theetje of twee... 's avonds en Pukka is ondertussen al een tijdje één van mijn favorieten. Deze Pukka is iets zachter van smaak dan zijn merk genootjes maar smaakt toch nog lekker door. Bovendien is het een biologische thee en dat is een bonus.
07/12/2022
zachte smaak
een zachte smaak met lavendel en limoen toetsen. Ideaal 's avonds of 's morgens. voor diegene die liever een meer uitgesproken smaak van thee hebben is dit misschien niet de juiste thee, anders wel een aanrader!

Vraag & Antwoord

Laden...