Maybelline New York SuperStay Vinyl Ink 55 Royal Lipstick

5 5 0 1 1 De Maybelline New York SuperStay Vinyl Ink 55 Royal Lipstick is een langhoudende vloeibare lippenstift die zorgt voor een intense kleur en vinyl glans tot 16 uur lang. De lipstick geeft niet af. Geef je longwear een boost met SuperStay Vinyl Ink van Maybelline New York. De langhoudende liquid lipstick zorgt voor een sterk gepigmenteerde, intense kleur. De vegan* Color Lock formule van deze lippenstift vlekt niet, geeft niet af en zorgt direct voor vinyl glans.
Maybelline New York SuperStay Vinyl Ink 55 Royal Lipstick

Reviews

11/04/2024
vervaagt niet en loopt niet uit - super
Ik kocht dit product zelf aan, en ik moet zeggen, het is de allerbeste lippenstift die ik ooit kocht. Hij blijft de hele dag netjes zitten, loopt niet uit, hangt niet aan je koffietas in de ochtend, zoals al mijn vorige en bijkomend voordeel, mijn lippen hebben geen velletjes meer, ze zijn zacht en goed gehydrateerd ! Kortom, ik ben hier echt heel blij mee en ik heb ze reeds in 2 andere kleurtjes gekocht ook. Zelfs mijn collega is ondertussen ook overtuigd, we houden ervan en zijn er heel, heel tevreden van ! Een uiterst goede lipstick voor een betaalbare prijs !

Vraag & Antwoord

Laden...