La Roche-Posay Effaclar Zuiverende Gel

3,8 5 0 5 5 Effaclar Zuiverende Gel is een milde, maar doeltreffende reiniging voor een vettige huid bij tieners en volwassenen, die de huid ontdoet van onzuiverheden en de pH-balans tegelijkertijd respecteert.
La Roche-Posay Effaclar Zuiverende Gel

Reviews

27/12/2023
Dagelijkse routine
Ik gebruik dit product sinds ik 16 was en ik Ben er nu 43 omwille van acne en heb nu alleen rosacea en ik wil geen Ander merk of product. Dit is ook mijn makeupverwijderaar.
14/12/2023
Face wash
Een van de beste die ik geprobeerd heb! Veroorzaakt geen irritaties, ook met mijn zéér gevoelige huid. Perfect voor vette huid en het verwijderen van make-up. Zeker een aanrader!
12/11/2023
Gezichtcleanser
Het is goed product maar als je een droge of gevoelige huid hebt zou ik hem niet aanraden .dit heeft mijn huid zeer droog gemaakt wat ik wel jammer vond aangezien de andere producten van dit merk geweldig zijn
22/10/2023
Heel goed maar niet voor een droge huid
Ik vind dit een heel goed product maar heb last van een droge huid waardoor dit soms te droog werd met dit product.
04/10/2023
Zeer tevreden
ik heb dit product gedurende een hele week gebruikt in ik merk zeker een goede verandering aan mijn huid, vooral omdat mijn huid nu niet meer vettig is. Ik raad het product zeker aan!

Vraag & Antwoord

Laden...