Kellogg's Variety 8 Mini Packs 215 g

4,6 5 0 57 57 Halal, Kosher, Geschikt voor vegetariërs.
Kellogg's Variety 8 Mini Packs 215 g

Reviews

Ideaal voor kinderen
Ideaal voor kinderen, 1zakje is wel te weinig voor volwassenen
Lekker en leuk
Ik eet zeer graag cornflakes en deze zijn heel gemakkelijk om mee te nemen naar school. Zo moet je geen grote doos mee of een potje vullen. Het leuke is dat je verschillende soorten kan proeven 😋
Lekker maar duur
Lekker maar duur. Leuk dat er verschillende smaken zijn.
10/06/2021
Kleine porties voor kinderen,gemakkelijk en ideaal
Ideaal meeneemfomaat, zowel droge versnapering, als met melk erbij.. kids porties .. voor volwassenen is een inhoud van 1doosje echt wel te weinig
Kellog's mini
Super handig. Zeer leuke kleine porties die gemakkelijk zijn om mee te nemen of om 's ochtends een kommetje cornflakes te eten.
10/06/2021
Super voor kinderen en volwassene
Mijn zoon van 6 jaar houdt hier enorm van. Het is lekker, hij kan smaken uitproberen die we nog niet als grote doos hebben gekocht en hij speelt ermee, stapelen, de lekkerste van voor,... En ik zelf durf er ook al eens van te genieten, heerlijke smaak en toffe doosjes, handig om mee te geven naar school of meenemen naar het werk
Cornflakes
Super makkelijk om mee te nemen ergens naartoe, heel leuk dat er verschillende soorten zijn!
Cornflakes
Leuke meenemer goede smaken Tof idee die kleine doosjes
Zeer handig
Zeer handige verpakking net genoeg voor 1 kommetje cornflakes
07/06/2021
Cornflakes
Deze cornflakes zijn zeer lekker en het is handig in gebruik. Gewoon een klein doosje opendoen en je hebt een perfecte portie als ontbijt of eventueel als snack.
07/06/2021
Leuke afwisseling
De perfecte hoeveelheid en leuk dat er verschillende soorten inzitten waardoor je afwisseling hebt. De enige die ik niet lust is de honeypops maar voor de rest is het perfect!
Goede afwisseling
Het is leuk dat je niet elke dag dezelfde cornflakes moet eten. Enkel als er een smaak je niet bevalt in het pakket, moet je er die toch bijnemen.
Leuke variatie!
Een super lekker en leuk product! Voor ieder wat wils, er zit wel altijd iets in dat iemand lust. Leuke kleine versies met veel variatie
Erg makkelijk
Erg makkelijk in gebruik en zeker voorals je op vakantie bent. En zo kunnen de kindjes alle smaken testen
Handig
Het is heel handig omdat het kleinere porties zijn, zo moet je niet een grote doos openen... Ook gemakkelijk als een klein tussendoortje ipv een koek of andere snoep. Eén nadeeltje, er zitten dan ook wel eens smaken tussen die niet graag gegeten worden.

Vraag & Antwoord

Laden...