Hill’s Science Plan Puppy & Mother Tender Mousse met Kip 200g Blik

Hill’s Science Plan Puppy & Mother Tender Mousse met Kip 200g Blik

Reviews

13/06/2024
Heel positief
Zeer positief, ik vind deze doosjes erg praktisch voor mijn kleine hond. De hoeveelheid is ideaal. Hij vindt het leuk. En hij is in uitstekende staat. Wat wil je nog meer?
12/06/2024
Perfetc
Dit product Hills is zeer lekker voor mijn liefje hond Sienna!
11/06/2024
Heel good test
Heel good test Mijn hond eet graag Hill's science plan
11/06/2024
Happy dog
Ons puppy blij , wij blij Het is onze Lou super bevallen het eten die we mochten testen , op naar meer staat op ons boodschappenlijstje
Bakje is direct leeggegeten
Zachte mousse die in de smaak valt, bakje wordt steeds leeggegeten. De mousse is vrij vast en moet echt opgelikt worden. Ruikt lekker.
Puppy getest eten
Onze puppy van 10 weken vindt het lekker. Vlees is zacht en makkelijk eetbaar voor puppy’'s.
extra
Mijn hond eet dit voer goed en is in topvorm. Ik raad het zeker aanMijn hond eet dit voer goed en is in topvorm. Ik raad het zeker aan.
Smullen!
De puppy lust het product heel graag en het ruikt ook lekker , vanaf ik het haar voorschotel begint ze er smakelijk van te eten !de stoelgang van de puppy is prima en ze komt ook mooi bij ! Het is een zachte mouse die ze met haar kleine tandjes kan eten ! Het is een prima product dat ik wel kan aanraden voor puppys !
25/05/2024
Gewoon geweldig
Geweldig mijn pup vond het super lekker. Dat verlangt naar meer
22/05/2024
goed mousse
Puppy en mother mousse van hills science plan is een goede voeding . De mousse is goed verteerbaar voor beide en heeft een goede structuur . Zowel moeder als pups waren beide verzot op de voeding. de voeding is niet te zwaar voor de puppy's hun kleine maagje .
22/05/2024
Good puppy food
Voor de 2e maal een poging om mijn review te plaatsen! Toen ik voor de eerste maal een blikje opendeed vond ik het er nogal smushy uitzien maar Reya had blijkbaar een andere mening en vond het er wel smakelijk uitzien. In een twee drie was haar kom leeg. Hierdoor hebben we nu ook de droge korrels van Hill’s aangeschaft. Wij zijn tevreden!
09/05/2024
Valt goed in de smaak
Zowel bij de puppy als moederhond gaat het vlot binnen. Ze hebben ook een verzadigd gevoel. Het is ook fijn van stukctuur. En het heeft geen stinkende geur. Ook de honden hun mond stinkt niet. Wel laten ze meer scheetjes
09/05/2024
Mijn hond kan het niet verwerken
Mijn hond kan het niet verwerken, die moet steeds kotsen
08/05/2024
onze hond vond het oke
onze hond vond het oke , ze at het op , maar was niet haar echte favoriete eten , gemakkelijk te geven wel , ik denk dat er altijd wel iets te verbeteren valt mischien meer varianten van smaak ?

Testersgallerij