Hill’s Science Plan Perfect Weight Adult Small & Mini Mousse met Kalkoen Blik 200g

4,5 5 0 16 16 Hill’s Science Plan Adult Small & Mini Perfect Weight hondenvoer met Kalkoen is een volledig dierenvoer voor honden van een klein ras, waaronder honden die minder actief of gesteriliseerd of gecastreerd zijn of anderszins makkelijk aankomen.

Reviews

06/06/2024
Heel good
Hallo, Mijn hond vindt dit nieuwe voer lekker en ik zie de voordelen voor zijn gezondheid en zijn gedrag.
23/05/2024
Chihuahua honden
3 van de hondjes zijn er dol op, 1 tje niet, de anderen vinden het heel lekker
21/05/2024
Goed
Erg verslavend als hij maar een potje ziet komt hij zot
20/05/2024
Mon chien aime beaucoup
Mon bichon de 4 ans a testé pendant quelques semaines . La quantité de la boîte est parfaite pour un repas pour un chien de petite taille. L'odeur est agréable et la texture est assez ferme. Il n'y a pas cette espèce de gelée que l'on retrouve chez certaines marques de pâtés. L'ouverture de la boîte est très facile et pratique. Mon chien à mangé avec appétence. Il a l'air de très apprécier son repas. D'ailleurs il fait un peu la tête lorsque je lui présente des croquettes.Il n'a pas eu de problèmes de digestion et il est en forme. Je pense racheter ces mousses que mon chien apprécie beaucoup et les compléter avec les croquettes de la marque.
20/05/2024
Perfect
- ideale porties - aangename textuur - heerlijke geur - kwaliteitsvolle ingrediënten en voedingsstoffen
17/05/2024
Heerlijk!
Onze fijnproevers vonden dit opnieuw super lekker!!! Heerlijk hen te zien genieten!
16/05/2024
zeer lekker
onze kies keurige gust vind het lekker heb het zelf aan de hond van vrienden laten proeven alleen wil hij nu niks anders meer eten dus verschillende smaken gekocht en ook een succes
14/05/2024
Fijne mousse
Mijn hondjes vinden het eten heerlijk. Ze eten niet snel iets van honden eten maar hier gingen ze direct in de aanval. Ze genieten nu echt van hun eetmoment. Ik raad dit zeer aan.
13/05/2024
Goed, mijn hondjes lusten het
De geur en Da smaak spreekt mijn hondjes aan. Maar er zou misschien toch wat structuur in de voeding mogen zitten. Het is nogal plat van structuur
12/05/2024
Iets te zachte mousse
De hond was iets minder fan van deze versie van de Hills mousse. Hij vond de consistentie iets te plat, en liet het eten langer staan dan normaal. Hij eet het daarna wel helemaal op, maar is toch meer fan van natte voeding waar iets meer beet aan zit.
11/05/2024
Hill's
Je suis super contente de cette mousse à la dinde pour chien stérilisé. Ayant 3 de mes petits chihuahua stérilisé, dont une qui prend très vite du poids, c'est juste parfait pour elle au moins elle peut manger tout en se faisant plaisir. Je vous remercie pour cette collaboration.
11/05/2024
Nieuwe en innovatieve
Fantastische texture,ik was echt blij om mousse te lezen, eindelijk iets anders,mijn hond was echt blij om dit te eten,zacht,lekkere smaak,het ruikte super lekker,zeker tevreden.
10/05/2024
Test Hills
Na enige twijfel zijn ze er toch aan begonnen en lusten het graag. Zelfs de katten hebben geproefd.
09/05/2024
Valt in de smaak
Onze Juni smult met plezier van dit lekker eten! Ontlasting is ook zeer goed!
08/05/2024
Hill's pets
Très satisfaite de ce produit pour nos petits protégés à 4 pattes. Une alimentation saine et équilibrée reconnue par des vétérinaires agréés. Je recommande ce produit. Mon chien en raffole !

Testersgallerij