Hill’s Science Plan Perfect Digestion Adult Small & Mini Mousse met Kalkoen Blik 200g

4,3 5 0 16 16 Hill’s Science Plan Perfect Digestion Small & Mini hondenvoer met Kalkoen is een compleet dierenvoer voor volwassen honden van een klein ras van 1 tot 6 jaar oud.

Reviews

14/06/2024
Idealer voor hondje van mijn vriendin
Mijn 2 boys zijn er niet zo happy mee. Ze eten liever voeding dat iets vaster is, zoals paté. Ligt totaal niet aan de voeding maar aan mijn kieskeurige boys. Hondje van mijn vriendin was er heel blij mee want haar hondje heeft problemen met tandjes en kon dit heel goed gebruiken. Is voor haar een blijvertje.
07/06/2024
niet good
Hei Mijn hond vind die product niet good Niet good
06/06/2024
Uitstekend
Hallo, Mijn hond waardeert vooral zijn nieuwe voer. Ik raad het iedereen aan.
02/06/2024
Goed goed goed
Hello Mijn algemene mening over dit test is heel goed
02/06/2024
Heel goed
Hey, Heel goed voor mij kat Geen stress Ik zal vast en zeker kopen
25/05/2024
Billie kon er niet tegen
Mijn hondje vond het lekker maar moest telkens overgeven na het eten van de mousse. Niet dat hij er last van had was eerder zo een beetje terug geven zoals bij een babytje. We zijn er dan wel vroeger mee gestopt en weer overgeschakeld naar zijn oude voeding. Billie heeft sowieso wel al vaak last van zijn maag en darmen dus voor hem was dit niet de juiste voeding.
25/05/2024
Uitstekende voeding
Mijn hond is er gek op. Hij get alles op. Zijn stoelgang is veel vaster. Hij is een happy dog
15/05/2024
Best tevreden
Mijn hond is gewoon van stukjes vlees tussen zijn eten. Omdat dit een mousse was. Was is toch benieuwd naar zijn reactie. Hij heeft het toch opgegeten. Goede ontlasting en spijsvertering Katten zijn er ook fan van.
12/05/2024
Voor herhaling vatbaar!
Deze voeding zullen wij nog vaker aankopen, want onze viervoeter is er dol op! Het potje kent ze al heel goed en dan is het ongeduldig wachten tot het open is en zij eraan kan beginnen. De porties zijn ideaal.
12/05/2024
Uitstekend!
Heel blij dat ik deze voeding ontdekt heb voor Febe. Ze is dol op de mousse en smaak, smult het gemakkelijk naar binnen. Met de vinger erin en likken maar! Dat vindt ze fantastisch! De smaak en geur trekt aan & de grootte van porties zijn ideaal.
10/05/2024
Pâtée Hill’s
Mon petit chien adore ces pâtées. Il y a une différence au niveau de son pelage, de sa vitalité et de son bien-être général depuis que j'ai changé de marque. C'est incroyable ! J'ai vraiment l'impression de lui donner la meilleure alimentation qui soit et sans me ruiner en plus! La petite taille des pâtées est pratique et sans gaspillage. C'est un très bon produit, je m'en sers en complément des croquettes et mon chien adore.
09/05/2024
Goed en lekker
Mijn hond Amy vond het erg lekker en was er zot op, ze was steeds blij als het etenstijd was
Hill’s
Mijn hondje mocht dit product uittesten. Toen ik het blik voor de eerste keer open deed stond ze al te kwispelen. Ze at het met veel smaak op zonder problemen. Ander natvoer liet ze soms staan, dit eet ze volledig op. Goede stoelgang, ze doet het er uitstekend op!
Honde eten hills
Ze lust het haar eerste doosje was rap op.ben tevreden dat ik iets heb gevonden dat ze lust ander eten laat ze staan
Heel aangenaam verrast!
Hoewel ik en mijn hond geen fan zijn nat hondenvoer was dit product een uitzondering. Ik hou niet van natvoer, aangezien dit een zeer speciaal geurtje heeft. Echter ruikt dit product echt naar voeding, waardoor ik helemaal geen last had van de geur, alsook mijn hond. Hete heeft haar gesmaakt! De consistentie zorgde ervoor dat ze het kon 'aflekken' zonder zich vuil te maken en at het onmiddellijk op. Verder ook nooit last gehad van haar verteringsstelsel, wat dus zeer belangrijk is bij kleine hondjes. Ik kan het alleen maar aanraden om uit te proberen.

Testersgallerij