Hill’s Science Plan Large Breed Adult with Chicken

Hill’s Science Plan Large Breed Adult with Chicken

Reviews

26/01/2024
Kwalitatieve voeding
Zeer goede en kwalitatieve voeding. Ik zag echt verbetering bij mijn hond veel actiever een glanzende vacht. Ik vind het ook heel handig dat het zo'n groot formaat was de verpakking! Enkel een klein minpuntje is dat de aankoop wel heel kostelijk is. Maar als ik zie hoe lekker mijn hond het vond en Evenveel afgewogen en dat was een mooie normale portie tegenover de supermarkt merken daar heb je dubbel zoveel van nodig. Dus hier zijn we fan !!!
24/01/2024
Pippa is helemaal fan, en wij ook!
Onze golden retriever Pippa kan heel kieskeurig zijn op haar eten, maar bij deze brokken ging ze meteen gretig haar buikje vol eten. Het geeft haar een evenwichtige basis aan voedingsstoffen, en op de termijn dat we de brokken hebben kunnen testen merken we ook meer glans op in haar vacht. De andere brokken die we nog in voorraad hadden worden nu deels met tegenzin opgegeten… wij weten alvast wat we in het vervolg zullen aankomen voor Pippa!
02/01/2024
Lekker
Mijn hond vindt de brokken lekker. Ze zijn wel redelijk vettig.
21/12/2023
Super goede
Heel goede product juiste voor maat van de korrels niet te grote of te kleine
18/12/2023
Hill's Science Plan Adult Large chicken
Het hondenvoer van Hill's Science is zeer aantrekkelijk voor onze hond. Hij heeft tijdens en na de overschakkeling van zijn vertrouwde voer geen problemen gehad van maag darmklachten. De broken zelf zijn cilender vormig en worden gemakkelijk opgegeten door onze hond. De gepaste hoeveelheid eten voot zijn lewicht gaf ook geen problemen. Ik raad dit hondenvoer zeker aan.
16/12/2023
Goede hondenvoeding
Mijn hond zijn vacht is ook 2 weken tijd al veel meer gaan glanzen en hij ziet er ook veel beter uiteindelijk het algemeen. De brokken vindt hij erg lekker en gaat er meteen rond etenstijd voor klaarzitten.
16/12/2023
een aanrader !
Ze hebben er van genoten ! Zal ze in de toekomst ook af en toe kopen. Jammer dat het veel duurder is dan hun normale korrels
15/12/2023
Hills het beste voor je hond
Mijn hond is een zeer moeilijke eter en eet alleen maar als ze echt heel veel honger heeft waardoor ze vaak niet haar dagelijkse dosis volledig op eet. Dit was totdat we Hills probeerden, ze at met veel smaak en iedere dag was het eten op. Voor mij is een goede hondenvoeding ook te herkennen aan de uitwerpselen. Met Hills zijn deze niet overvloedig zoals dat met andere merken wel het geval is en gemakkelijk op te ruimen. De prijs is hoog maar ook de kwaliteit, dus zeker een grote aanrader voor iedere hond en zeker voor de moeilijke eters.
Beste hond voeding
Mijn hond vind dit croquettes heel lekker en die heef5 meer energie ook met.
Tevreden
Heel goed voer voor mijn hond, vind het lekker, vind ook de vacht beter glanzen.
14/12/2023
Voeding hills
Mijn hond eet de brokken graag en kan ze makkelijk opeten
Hill´s hondenvoer
Toen de zak toekwam in doos was mijn hond super enthousiast. Eenmaal in zijn eetpat was het direct prijs! Super vlot opgegeten en was goedgekeurd. Happy hond !!! Een echte aanrader!!!
Enkel nog Hills voor Panache
Ze vindt de brokken heel lekker! staat altijd klaar bij de zak.
SUPER PRODUCT OM TE KOPEN
heel goede product om te kopen voor je hond zeker een aanrader
Ideaal voor grote honden
Shadow vond de brokken heerlijk van smaak!Wat hij minder leuk vond is dat hij moest kauwen op de brokken en dat vond ik super met normale brokken moet Shadow niet kauwen hij schrokt ze zo gulzig naar binnen maar de korrels van Hills zijn slim ontworpen , ze zijn vierkant dus de hond is verplicht om te kauwen. Ik ga deze brokken zeker verder kopen voor Shadow! Bedankt dat ik ze mocht testen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord