Hill’s Science Plan Hypoallergenic Medium

Hill’s Science Plan Hypoallergenic Medium

Reviews

28/12/2023
Streling voor de smaakpapillen
Deze hondenkorrels zijn een streling op de tong van onze viervoeter. Hij geniet zo van zijn maaltijd telkens als we het voorschotelen. Hoe onze hond smult zien we niet onmiddellijk verbeterpunten.
20/12/2023
Goed product
Mijn hond eet de brokjes heel graag. Ze zijn tamelijk duur in aankoop, maar doen wel wat ze beloven. Mijn hond had minder last van jeuk en haarverlies.
19/12/2023
Wow super lekker
Ons Stella lustte het echt wel! Ze is direct overgeschakeld en at braaf haar bakje leeg… is zeker voor herhaling vatbaar. Wij zijn fan!
15/12/2023
Beste hondenbrokken
Heel goeie kwaliteit brokken aanrader voor elke hond. Opmerkelijk verschil met andere merken. Uitzicht, prijs,kwaliteit, hond is er dol op. Echte aanrader voor elke hond ! Blij hond blije baas
15/12/2023
Uitstekende kwaliteit
Onze hondjes hebben gesmuld van de korrels! Ze aten met zeer veel smaak. Een aanrader voor hondeneigenaren waarvan de hondjes gevoelige huid hebben of wat last hebben van allergie
14/12/2023
De hond is er dol op!
Wat ben ik blij dat ik deze voeding mocht testen. Vanaf het eerste moment was onze hond dol op de voeding terwijl hij anders nogal een moeilijke eter is. De korrels hebben een perfecte grootte en ruiken heerlijk. Bovendien krabt onze hond zich ook minder. Dit is een blijver!
14/12/2023
Hills
Ik ben normaal heel tevreden over hills hondenvoeding. Maar deze voeding vond mijn border collie helemaal niet lekker.. jammer genoeg. Ze is wel een slechte eter. Maar hier stopte ze al na enkele happen. En at ze niet later verder. Zoals haar andere hills voeding. Ik hoop toch dat er nog andere smaken op de markt komen. Kwestie van afwisseling. Nu eet ze voornamelijk adult met chicken.
Lekkere goed verteerbare brokjes
Onze honden eten met smaak hiervan en verteren het heel goed.
Heel tevreden van!
Super blij met de voeding en ook nu aangekocht om te blijven gebruiken. Otis is een super moeilijke eter, maar dit ging vlot binnen. Brokjes zijn een goede grote. Wat handig zou zijn is een maatbekertje om de exacte aangeraden hoeveelheid te kunnen geven. Nu weeg ik dit telkens af.
Uitstekende kwaliteit
De brokken werden zeer goed verdragen door onze kooiker, ondanks dat ze een gevoelige spijsvertering heeft. Ze at ze met veel smaak op. Ze is veel energieker en haar vacht blinkt weer. Ik zou het product zeker aanraden.
hypoallergenic hills
wat een mooi produkt mooie brokjes super van smaak en geur super dari is er goe mee
Lekker, lekker….
Mijn Engelse Cocker Noa is verzot op de brokjes. Is zeer kieskeurig maar van deze eet ze gans haar bakje leeg. Ze ruiken ook lekker.
Hondjes gelukkig
De honden vinden het super lekker en willen nu niets anders meer eten.
Kwaliteits brokken
Zeer goede kwaliteit, enkel prijzig. Maar onze hond is er gek van.
Hond kreeg enorme jeuk
Mijn Shiba vond het eten super lekker, maar daarmee is alles gezegd. Binnen de 48 u kreeg hij enorme jeuk, krabde zijn mond open tot bloedens toe en bleef maar likken aan zijn pootjes. Los van de voeding was er niets veranderd. Na 4 dagen ben ik gestopt, na een week was zijn vacht terug ok

Testersgallerij

Vraag & Antwoord