Fujifilm Instax Mini 11 Camera

4,8 5 0 4 4 De Fujifilm Instax Mini 11 Camera is een toffe en compacte camera waar je de mooiste instant foto’s mee maakt. De camera heeft een automatische belichting en een selfie-functie. Je foto’s zijn niet meer overbelicht of te donker en niemand verdwijnt meer in de achtergrond, want dankzij de automatische belichting hoef je je niet druk te maken om de juiste belichting. Maak het perfecte plaatje met slechts één druk op de knop!
Fujifilm Instax Mini 11 Camera

Reviews

19/03/2024
Instax camera
Ik heb deze nu al jaren en werkt perfect! Maakt de mooiste herinneringen direct vast. Je kan ook goed zien welke stand je moet gebruiken voor het licht etc. Deze camera is ook makkelijk meetenemen ! Voor mij is dit al jaren mijn camera en heb nog geen moment spijt gehad!
18/03/2024
Leuke instant foto’s
Deze camera is makkelijk in gebruik, het geeft heel duidelijk aan welke stand je moet gebruiken bij welk licht. Het is een onwijs leuk item om mee te nemen naar een feestje of op vakantie.
13/03/2024
Top camera voor herinneringen
Camera is fantastisch om herinneringen samen met vrienden vast te leggen, voor de beste beelden zou je deze best niet kopen.
16/02/2024
Camera
Heb deze al een tijdje. Werkt heel goed, de kwaliteit van de foto's zijn goed.

Vraag & Antwoord

Laden...