Dettol Allesreiniger Spray Power & Fresh - Multireiniger - 500 ml

4,8 5 0 4 4 Dettol Power & Fresh Allesreiniger Spray maakt een perfecte hygiëne in het hele huis mogelijk en pakt badkamervuil, kalkaanslag en zeepresten aan. Deze spray is het beste tegen kalk, laat een verfrissende geur achter en zorgt voor een zichtbare glans.
Dettol Allesreiniger Spray Power & Fresh - Multireiniger - 500 ml

Reviews

28/10/2022
Aanrader
Heel handig en zuinig in gebruik. Ik vind het belangrijk om alles goed te ontsmetten.
18/10/2022
Heel hygiënisch
Ben een enorme fan van dettol. Ik heb 3 kinderen en heb ook 2 poezen maar poezen komen soms op het aanrecht en dergelijke dus heb ik het graag hygiënisch schoon omdat de kinderen altijd en overal met hun hendjes aanzitten vandaar dat ik deze standaard in de schoonmaakkast heb staan en de geur is ook zeer fijn
30/08/2022
Hygiënisch en proper
Zoals alles van detol is dit ook een doeltreffend product. Je kan ee gerust verschillende oppervlakken mee schoon maken en dat op een hygiënische manier.
03/08/2022
Goed produkt
Het is een gemakkelijk produkt doordat het een spuitbes is .Veegt goed uit elkaar zonder strepen . Of het echt ontsmet weet ik natuurlijk niet want ik heb zo geen lamp hè

Vraag & Antwoord

Laden...