Colgate Max White Charcoal Tandpasta

3,2 5 0 9 9 Colgate Max White Charcoal Tandpasta bevat actieve houtskool en minerale microdeeltjes die je tanden reinigen en tot wel 100% van de oppervlakkige vlekken binnen een week verwijderen.
Colgate Max White Charcoal Tandpasta

Reviews

24/08/2022
Goede tandpasta
Ik heb deze 2 weken uitgeprobeerd (2x per dag poetsen), na deze 2 weken is er een duidelijk verschil qua witheid van mijn tanden. Wel even schrikken dat de tandpasta zwart ziet. Je hebt een fris gevoel in je mond na het poetsen.
24/08/2022
verassend goed
Handig formaat (niet moeten opendraaien, blijft gemakkelijk staan). Schuimt goed en na 10 dagen is de gevoeligheid van de tanden zeker verbeterd (geen bloed meer na het poetsen). Kleur schrikt af maar na het proberen zeker geen probleem. Smaak is niet te sterk, fijn gevoel in de mond na het poetsen. Een aanrader!
16/08/2022
super!
Wij hebben de tandpasta 2 weken geprobeerd en zijn er zeer tevreden van! Eerst waren we wat in de war aangezien deze zwart is, dat hoort niet echt bij witte tanden hé. Maar we zijn aangenaam verrast! In 14 dagen merken we een mooi verschil en vooral ook een frisse langdurige smaak in de mond. We hadden een filmpje gemaakt maar dit is te groot om toe te voegen blijkbaar.
09/08/2022
Helaas
Helaas na 4 dagen de tandpasta te proberen ermee moeten stoppen. De smaak maakte me erg misselijk en ik kon zelfs geen 3 minutenlang het volhouden om te tanden ermee te poetsen. Helaas voor muj dus geen geslaagde test!
09/08/2022
goed maar niet bijzonder
De tandpaste doet wat hij moet doen en wat iedere tandpaste zou moeten doen: je tanden reinigen en beschermen. De smaak en textuur is heel aangenaam wat je misschien niet zou verwachten. Maar ik kan niet zeggen dat mijn tanden ineens witter zijn geworden.
03/08/2022
Something different
Your toothpaste is now not there to whiten or keep your teeth, but to clean them, I already had such a black powder, and I was surprised that they now also make this kind of paste!; For me Did it pass
01/08/2022
Goed product!
Wanneer ik effectief 2 tot 3 keer per dag mijn tanden poets met deze tandpasta, zien mijn tanden er zichtbaar witter uit! Ik ben er blij mee!
13/01/2022
Oke product
Dit is geen slecht product . Maar ook geen wondermiddel
22/12/2021
net zoals de versie zonder charcoal
Bijzonder slecht van smaak, tenzij je graag anijs smaak in je mond hebt na het ontwaken. poest ook niet echt grondig.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord