Catsan Hygiene plus kattenbakkorrels

5 5 0 4 4 Catsan hygiene plus is een sterk absorberende kattenbakvulling dat tot wel 3x effectiever geuren absorbeert dan standaard niet-klonterende kattenbakvullingen.
Catsan Hygiene plus kattenbakkorrels

Reviews

11/04/2024
beste ooit !
Ik vind dit de allerbeste kattenbakkorrels die ik ooit gebruikte. Ze houden de geur volledig tegen, de uitwerpselen worden goed geabsorbeerd en alles blijft netjes droog. De poezen hebben er geen stof van in hun ogen, dus geen gevaar voor oogontsteking. Je hoeft er ook niet zoveel van te gebruiken, ze zijn echt heel zuinig in gebruik, ik schep gewoon dagelijks de uitwerpselen uit de bak en dan kan de poes weer verder voor een dag of 4, dan ververs ik de volledige bak. Dus ik denk, zuiniger dan dit kan niet, geen geurtjes en geen ongemak voor de poes, zo is iedereen tevreden.
20/03/2024
Catzan
De beste kattebakkorrels die ik al heb gebruikt. Je hebt er minder vuil (korrels rond ipv in de kattebak) heb je bij deze minder. En als ik naar een ander "goedkoper" merk ga ruik je de kattebak opmerkelijk meer.
15/03/2024
Topkwaliteit
Echt goede kattenbakvulling Klontert mooi waardoor je minder verspilt. Goeie prijs kwaliteit verhouding
06/02/2024
De beste
Ik heb al heel wat kattenbakvulling uitgeprobeerd maar Catsan extra hygiëne is de beste kattenbakvulling. De korrels klonteren zeer goed, je kan er mooi de klonter uithalen dus moet je niet veel bijvullen en de bak ruikt niet het is zelfs niet nodig om de bak helemaal te verversen. Het is wat aan de duurdere kant maar doordat het zuinig is in gebruik komt het overeen met andere korrels.

Vraag & Antwoord

Laden...