Bio Oil

4,9 5 0 8 8 Littekens, huidstriemen en pigmenten worden minder zichtbaar met deze Bio-Oil. Heb je een verouderende of uitgedroogde huid, dan kun je deze olie ook goed gebruiken.
Bio Oil

Reviews

06/12/2022
Goed product
Ik heb deze enorm vaak gesmeerd, echter heeft dit de zwangerschapsstriemen niet kunnen voorkomen. Littekens vervagen doet deze olie bij mij niet. Ik geloof wel dat het smeren erger heeft voorkomen. Zuinig in gebruik. Deze olie trekt redelijk snel in. Minpunt vind ik de prijs, maar deze komt geregeld in reclame en je doet enorm lang met een fles.
02/09/2022
perfect voor littekens
na iedere operatie heb ik dit gebruikt en het is echt top... hij maakt niet alleen de huid mooi zacht en soepel...maar het is ook een heel goed product voor je litteken ... je kan geen littekens ermee verwijderen maar je vervaagd ze echt heel goed....ik gebruik ze zelfs nog door in de zomer op mijn littekens
09/10/2021
De waarheid
Geweldig product, het doet wat het belooft. Tijdens het gebruik van het product, heb ik direct verandering opgemerkt. Mijn littekens zijn duidelijk vervaagt. Ik raad het zeker aan.
27/09/2021
Aanrader
Deze olie laat geen vettige laag achter en ruikt ook aangenaam.
07/09/2021
Litteken
Ik ben heel tevreden over dit product ,help heel goed bij litteken
05/09/2021
bio-oil
neemt litekens zo goed als wweg,is goed voor diep liggende rimpels,zeer goed voor droge huid
04/09/2021
Zeer fijn om te gebruiken
Fijn product, de olie trekt snel in in de huid na gebruik, wat zeer fijn is, zo kan je snel je kleding aandoen zonder vet-sporen achter te laten

Vraag & Antwoord

Laden...